• Trzecia generacja Peugeota 308 dostępna jest na rynku od 2021 roku
  • Peugeot 308 jest oferowany jako 5-drziowy hatchback oraz kombi
  • W teście topowa wersja wyposażenia Peugeota 308 z dieslem pod maską

Łączenie dynamicznej stylistyki nadwozia z napędem wysokoprężnym nie jest niczym nowym i jak pokazuje przykład Volkswagena Golfa GTD, może dostarczać sporo satysfakcji. Czy ubrany w sportowe szaty Peugeot 308 z turbodieslem zapewnia podobne emocje?

Peugeot 308 GT Pack 1.5 BlueHDi – zadziorny stylistycznie

Zadziorny i dynamiczny styl wersji GT Pack przykuwa uwagę i sugeruje duży potencjał napędu Foto: Andrzej Kondratczyk / Auto Świat
Zadziorny i dynamiczny styl wersji GT Pack przykuwa uwagę i sugeruje duży potencjał napędu

Pod względem stylistyki z pewnością tak. Akurat na temat designu aktualnej generacji francuskiego kompaktu wypowiadaliśmy się już wielokrotnie w superlatywach przy okazji testów innych wariantów silnikowych i wyposażeniowych. W przypadku wersji GT Pack wypada to tylko potwierdzić. To topowa odmiana zarówno pod względem wyglądu, jak i wyposażenia, której dodatkowe detale wykończenia nadają wyraźnie sportowy charakter. W nadwoziu to m.in. lakierowany czarny grill, z chromowanymi wstawkami, szersze listwy progowe, dodatkowe spoilery przy przednim zderzaku oraz czarne logo marki umieszczone na przednich błotnikach. Standardem w GT Pack są ponadto 18-calowe, pięcioramienne alufelgi, na które nawleczono opony Michelin Total Performance w rozmiarze 225/40 R 18.