• Obecna generacja Peugeota 308 debiutowała latem 2021 roku
  • Auto dostępne jest z napędem benzynowym, wysokoprężnym lub jako hybryda plug-in
  • W teście wersja 1.2 PureTech z manualną, sześciobiegową skrzynią i pakietem wyposażenia Allure Pack
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz

Kompaktowy bestseller Peugeota w obecnej odsłonie jest znany na rynku od ponad roku i choć na ulicach widać już sporo egzemplarzy tej generacji, to nadal wyróżnia się on na tle konkurentów i przyciąga spojrzenia.

Peugeot 308 1.2 PureTech M6: Nadwozie

Kolor zielony Olivine dostępny jest w standardzie i nie wymaga dopłaty. Seryjne są też 17-calowe alufelgi Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Kolor zielony Olivine dostępny jest w standardzie i nie wymaga dopłaty. Seryjne są też 17-calowe alufelgi

Bez wątpienia design tego modelu jest jednym z jego największych atutów. Wyrazisty styl podkreślono launchowych metalicznym lakierem zielonym, który, co ważne, oferowany jest w standardzie. Do tego w testowanej wersji wyposażeniowej Allure Pack seryjne są 17-calowe alufelgi z ciemnymi wstawkami, korespondującymi z przyciemnianymi kloszami ledowych lamp tylnych i wstawkami w zderzakach.