Logo
TestyTesty nowych samochodówAudi A8 L 3.0 TFSI: Świat widziany z tylnej kanapy

Audi A8 L 3.0 TFSI: Świat widziany z tylnej kanapy

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Układ jezdny jest nad wyraz komfortowy ikompensuje wszelkie nierówności nawierzchni. Układ kierowniczy jakzwykle u Audi ma bezpośrednie przełożenie, jednak wielostopniowewspomaganie kierownicy może trochę irytować – niby wszystko jest OK (razwspomaganie działa wydajniej, raz mniej), ale brakuje płynnegoprzejścia.

Przy spokojnej jeździe silnik cichutko mruczy podmaską. Jeśli zmusimy go do cięższej pracy, zaczyna trochę wyć. Audiobiecuje, że mimo niemałej przecież masy limuzyna ma zużywać średniozaledwie 9,3 l/100 km – trzeba to sprawdzić.

Jeśli już auto mabyć przedłużone i luksusowe, to powinno mieć większy silnik. Wskaźnikprestiżu znacząco spada, gdy pod maską pracuje 3.0 TFSI – tu przydałobysię raczej poważniejsze V8. Poza tym wersja przedłużona to auto, wktórym właściciel powinien siedzieć z tyłu.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium