Logo
TestyTesty nowych samochodówBMW X5 45e – szybkie, oszczędne, ciężkie

BMW X5 45e – szybkie, oszczędne, ciężkie

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Jaki sens ma napęd hybrydowy w potężnym SUV-ie ważącym 2,5 tony? Czy silnik elektryczny ma oszczędzać paliwo, a może stanowi źródło dodatkowej mocy? Na te i inne pytania odpowiemy, testując BMW X5 45e.

BMW X5 45e
Zobacz galerię (17)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
BMW X5 45e

Hybrydy typu plug-in mają sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy regularnie zasilamy akumulator ze źródła zewnętrznego. Średnio także nadają się w trasę, bo mają mniejszy zbiornik paliwa. Te opinie powtarzamy jak mantrę niemal w każdym teście aut wyposażonych w najdroższy typ hybrydy. Czy również sprawdzą się w przypadku niemal 5-metrowego SUV-a BMW, ważącego ponad 2,5 tony?

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium