Auto Świat Testy Testy nowych samochodów DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – hybryda nie musi być nudna

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – hybryda nie musi być nudna

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Elektryk pozwala jeździć ekologicznie, benzyniak gwarantuje niezłe osiągi i duży zasięg, dobrą trakcję zapewnia napęd 4x4. Sprawdzamy, co jeszcze potrafi hybrydowy DS 7 Crossback.

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 2021 I generacjaŻródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Testowy DS 7 Crossback wyposażony jest w trzy silniki: dwa elektryczne i jeden benzynowy turbo
  • Wnętrze DS 7 Crossback jest luksusowe i funkcjonalne poza małą wpadką z tylnymi fotelami
  • DS 7 Crossback z napędem hybrydowym plug in potrafi przejechać na prądzie ponad 50 km

Jeśli szukasz SUV-a klasy średniej wśród marek premium, pewnie zastanawiasz się, czy wybrać Audi, BMW, czy może Mercedesa, ewentualnie Lexusa. To dość oczywiste wybory, my podsuwamy ci oryginalne rozwiązanie – dość świeżą (od 2014 roku) na rynku premium markę DS, mającą w ofercie model DS 7 Crossback. Choć występuje w wersjach benzynowych (130 i 180 KM), wysokoprężnej (130 KM) i hybrydowej (225 KM), my proponujemy rozważyć zakup – najdroższej (od 250 000 zł) – 300-konnej hybrydy plug-in z 4x4.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski