Logo
TestyTesty nowych samochodówKia Sportage PHEV. Hybryda jak trzeba

Kia Sportage PHEV. Hybryda jak trzeba

Rafał Sękalski
Rafał Sękalski

Kompaktowa Kia Sportage nie bez powodów już od kilku generacji cieszy się dużą popularnością wśród klientów. W teście topowej hybrydowej wersji plug-in sprawdzamy, czy to idealny wariant na co dzień.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Kia Sportage PHEV
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Kia Sportage PHEV
  • Kia Sportage w wersji hybrydowej plug-in dysponuje mocą systemową 265 KM
  • Baterie o pojemności 13,8 kWh można ładować z mocą 7,2 kW – od zera do 100 proc. w niespełna dwie godziny
  • Hybryda plug-in okazuje się dynamiczna i zachęca do korzystania z pełnego potencjału napędu
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Piąta odsłona Sportage’a oficjalnie zadebiutowała w 2021 roku i poza całkowicie zmienionym designem po raz pierwszy zaoferowała klientom możliwość wyboru napędu hybrydowego oraz hybrydowego plug-in. Zwłaszcza ta ostatnia propozycja dla wielu osób, które nie chcą jeszcze przesiadać się do aut czysto elektrycznych, może okazać się ciekawą ofertą, tym bardziej że z palety wycofano już odmiany wysokoprężne. Czy zatem stosunkowo najdroższy wariant PHEV może okazać się najtańszy w eksploatacji?

Autor Rafał Sękalski
Rafał Sękalski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium