Logo

Kia Sportage PHEV. Hybryda jak trzeba

Rafał Sękalski
Rafał Sękalski
  • Kia Sportage w wersji hybrydowej plug-in dysponuje mocą systemową 265 KM
  • Baterie o pojemności 13,8 kWh można ładować z mocą 7,2 kW – od zera do 100 proc. w niespełna dwie godziny
  • Hybryda plug-in okazuje się dynamiczna i zachęca do korzystania z pełnego potencjału napędu
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Piąta odsłona Sportage’a oficjalnie zadebiutowała w 2021 roku i poza całkowicie zmienionym designem po raz pierwszy zaoferowała klientom możliwość wyboru napędu hybrydowego oraz hybrydowego plug-in. Zwłaszcza ta ostatnia propozycja dla wielu osób, które nie chcą jeszcze przesiadać się do aut czysto elektrycznych, może okazać się ciekawą ofertą, tym bardziej że z palety wycofano już odmiany wysokoprężne. Czy zatem stosunkowo najdroższy wariant PHEV może okazać się najtańszy w eksploatacji?

Autor Rafał Sękalski
Rafał Sękalski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu