Logo

Porsche 718 Spyder PDK – pyszne, lecz mniej krwiste

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Otwieranie i zamykanie dachu to w Porsche 718 Spyder swoisty rytuał
  • PDK skraca czas przyspieszenia 0-100 km/h o 0,5 s i poprawia wygodę jazdy zwłaszcza w mieście
  • PDK czyni Spydera po prostu odrobinę mniej surowym, łatwiej strawnym dla szerszego grona
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Kilka lat temu postawiłem krzyżyk na Spyderze – nie wierzyłem, że ten buntowniczo purystyczny wóz przetrwa do 2021 r. Porsche na szczęście znalazło sposób, by nie tylko nadal oferować roadstera z wolnossącym, aż 4-litrowym silnikiem, lecz by go też „uhardkorzyć”: zwiększyło moc do 420 KM i przejęło jeszcze więcej rozwiązań z bardziej torowego Caymana GT4, jak pokaźny dyfuzor czy sztywne i lekkie zawieszenie mocowane na „uniballach”. Uczyniono wszystko, by bezkompromisowi czciciele szybkiej, angażującej jazdy z wiatrem we włosach nie mieli już żadnych życzeń.

Udostępnij:
Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium