Logo
TestyTesty nowych samochodówPorsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé - zdolna bestia

Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé - zdolna bestia

Błażej Buliński
Błażej Buliński

SUV o osiągach superauta, ale z praktycznością wozu rodzinnego i luksusami limuzyny. Z linią nadwozia w stylu 911, do tego z porządną dzielnością w terenie oraz funkcją bezemisyjnej jazdy na prądzie. I jeszcze ze zwinnością kompaktowego sportowca. Wymyśl dowolne wyzwanie, a Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé mu sprosta

Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé
Zobacz galerię (31)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé
  • Silnik elektryczny jest zintegrowany ze skrzynią biegów – dzięki temu w każdym trybie jeździ się z napędem na obie osie
  • Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid realnie waży aż 2598 kg – i to z „pakietem optymalizującym masę własną Lightweight Sport”
  • Na naszej pętli pomiarowej Cayenne Turbo S e-hybrid potrzebował średnio 10,5 l/100 km – niesamowite, jak na tak duże i mocne auto
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Nie bez powodu Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé ma tak rozwlekłą nazwę. Kto wiele potrafi, ma prawo do długich tytułów. By okazać szacunek kompetencjom i honorom, móc godnie tytułować takiego mistrza w swojej dziedzinie, wypada znać wszystkie zaszczytne człony. Zacznijmy więc od firmy, która go stworzyła. Jej pełna nazwa brzmi: Doktor Ingenieur honoris causa Ferdinand Porsche Aktiengesellschaft.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy:
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium