Logo

Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé - zdolna bestia

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Silnik elektryczny jest zintegrowany ze skrzynią biegów – dzięki temu w każdym trybie jeździ się z napędem na obie osie
  • Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid realnie waży aż 2598 kg – i to z „pakietem optymalizującym masę własną Lightweight Sport”
  • Na naszej pętli pomiarowej Cayenne Turbo S e-hybrid potrzebował średnio 10,5 l/100 km – niesamowite, jak na tak duże i mocne auto
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Nie bez powodu Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé ma tak rozwlekłą nazwę. Kto wiele potrafi, ma prawo do długich tytułów. By okazać szacunek kompetencjom i honorom, móc godnie tytułować takiego mistrza w swojej dziedzinie, wypada znać wszystkie zaszczytne człony. Zacznijmy więc od firmy, która go stworzyła. Jej pełna nazwa brzmi: Doktor Ingenieur honoris causa Ferdinand Porsche Aktiengesellschaft.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu