Logo
TestyTesty nowych samochodówSprawdziłem hybrydowe Suzuki Swace. Czy diesel już nie ma sensu?

Sprawdziłem hybrydowe Suzuki Swace. Czy diesel już nie ma sensu?

  • Suzuki Swace w najnowszym wydaniu jest mocniejszy i zauważalnie dynamiczniejszy niż wersja o mocy 122 KM
  • Hybrydowy napęd współpracuje z przekładnią e-CVT, która teraz daje mniej powodów do narzekań
  • Samochód w codziennym użytkowaniu okazuje się komfortowy i już w podstawowej wersji oferuje bogate wyposażenie
  • Samochód został użyczony przez importera, a po teście zwrócony
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Uderzające podobieństwo obu modeli nie dotyczy jedynie przedniego pasa, bo tu do głosu doszli styliści Suzuki. Nie chodzi wyłącznie o zmianę samego znaczka, lecz odmienny projekt zderzaka, który w Suzuki wydaje się nieco ciekawszy. Reszta długiego na ponad 4,6 m nadwozia nie różni się od pierwowzoru. To akurat dobrze, bo projekt Swace'a i Corolli pozwala mieć nadzieję, że nawet za kilka lat ich stylistyka zanadto się nie zestarzeje.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium