Logo

Toyota Hilux 2.8 D-4D 4x4 A/T – wół roboczy w luksusowym wydaniu

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Ramowa konstrukcja podwozia, pojemna skrzynia ładunkowa, resory piórowe na tylnej osi, niemal 1 tona ładowności, napęd na cztery koła z reduktorem i blokadą tylnego dyferencjału – cechy te wyraźnie świadczą o tym, do jakich celów został stworzony pikap Toyoty. Hilux, produkowany od 1968 r., powstał, by przewozić ciężkie ładunki, niezależnie, czy po asfalcie, czy po pustynnych wydmach. Dostępny jest z pojedynczą lub podwójną kabiną, z napędem na jedną lub obie osie, z jednym z dwóch silników Diesla (2.4/150 i nowość: 2.8/204 KM), ze skrzynią manualną lub automatyczną. Paleta wersji Hiluxa ma dużą rozpiętość, podobnie zresztą jak ceny (brutto): od 115 620 zł do 224 106 zł. Ta ostatnia dotyczy testowego modelu, czyli topowej wersji Invincible (nowość) z podwójną kabiną, silnikiem 2.8 połączonym z automatem i napędem 4x4.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Powiązane tematy: Toyota Toyota Pikap
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu