Logo
TestyTesty nowych samochodówVolkswagen Caddy 2.0 TDI PanAmericana – samochód do pracy i po pracy

Volkswagen Caddy 2.0 TDI PanAmericana – samochód do pracy i po pracy

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Volkswagen Caddy PanAmericana ma potężną przestrzeń bagażową, a do tego bez trudu pomieści pięciu pasażerów. Jego silnik 2.0 TDI oferuje nie tylko niskie spalanie, ale i rozsądną dynamikę, a napęd 4Motion gwarantuje bezpieczeństwo na śliskiej drodze oraz możliwość dotarcia w miejsca, gdzie niekoniecznie droga jest utwardzona. To ciekawa propozycja dla osób szukających użytecznego auta do pracy, ale także rodzin lubiący aktywnie spędzać czas.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Volkswagen Caddy Panamericana 2022 5. generacja
Zobacz galerię (19)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Volkswagen Caddy Panamericana 2022 5. generacja
  • Ma cyfrowe wnętrze, stylowe wykończenie, bogate wyposażenie i dobre wygłuszenie
  • Jest pojemny i funkcjonalny, ale nie jest typowym nudnym autem dostawczym
  • To propozycja dla geodetów, sklepikarzy, weterynarzy czy zaopatrzeniowców
  • Ten tekst/artykuł pochodzi z nowego wydania „Auto Świata”, które do sprzedaży trafi w poniedziałek 21. marca. Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go wcześniej
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Uniwersalność to cecha, która w największym stopniu przyczyniła się do popularności kompaktowych kombivanów takich jak Renault Kangoo, Citroen Berlingo, Peugeot Rifter czy Toyota ProAce Verso. Auta te oferują potężną przestrzeń bagażową, a do tego zapewniają pasażerom komfort podróży niewiele odbiegający od klasycznych osobówek. Może i są bardziej surowe w wykończeniu i skromniej wyposażone niż vany czy SUV-y, ale za to na ich tle są tańsze. Z powodzeniem nadają się do ciężkiej pracy, ale sprawdzą się także podczas wakacyjnych wyjazdów, gdy oprócz kompletu walizek trzeba zabrać rowerek dziecięcy czy wózek. Mają też i wady: ze względu na pudełkowatą tylną część nadwozia ich wygląd raczej wzbudza zachwytu, a podwozie, które zaprojektowane jest pod kątem wożenia ciężkiego bagażu, nie daje frajdy z prowadzenia. Ich silniki nie oferują oszałamiających osiągów, rzadziej też występują ze skrzyniami automatycznymi i napędem 4x4. Poza tym coraz częściej oferowane są wyłącznie z jednostkami elektrycznymi (modele z grupy Stellantis, np. Berlingo, Rifter i Combo), co w znacznym stopniu ogranicza ich wykorzystanie w dalekich trasach.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium