• Pierwszym wielkoseryjnie produkowanym autem elektrycznym jest Nissan Leaf, ceny używanych zaczynają się od 39 000 zł
  • Kiedyś chromy i big blocki, dziś… Tesle. To marzenia miłośników motoryzacji „made in USA”
  • O ile firm regenerujących akumulatory hybrydowych Toyot i Hond jest dużo (to NiMH, a nie Li-Ion!), o tyle z elektrykami jest jeszcze kłopot

Rynek nowych pojazdów elektrycznych to już kilkadziesiąt modeli w różnych cenach i gabarytach, z ogromnym rozrzutem mocy czy pojemności baterii. Czy taka sama różnorodność panuje na samochodowym rynku wtórnym? Tu również można liczyć na spory wybór modeli, ale gdy zaczniecie przyglądać się liczbie egzemplarzy wystawionych do sprzedaży, to już tak różowo nie będzie. Z drugiej strony nie jest aż tak źle, bo osoba planująca nabyć używany samochód elektryczny bez problemu taki znajdzie.