• Honda Accord 2.0i LS jest samochodem o sportowych aspiracjach
  • Serwis Hondy Accord może być drogi
  • Honda Accord 2.0i LS jest bardzo dobrze wykonana

Nadal jednak chętnie kupowanym autem jest jej poprzednik z lat 92-98. Do wyboru jest kilka wersji silnikowych i nadwoziowych: coupé produkowane w USA, pojemne kombi o nazwie Aerodeck i sedan. Wszystkie silniki montowane w Accordzie są dynamiczne. W Polsce Honda najczęściej występuje jako sedan z dwulitrową jednostką o mocy 131 KM. Czyni ona z Accorda limuzynę o sportowym charakterze. Pozwala na sprawną jazdę w mieście i szybką podróż autostradą. Przy tym zużycie paliwa jest na akceptowalnym poziomie. Średnio wystarcza 8,5 litra benzyny na 100 km.

Wadą silnika jest dość głośna praca na wysokich obrotach. Sportowe aspiracje Hondy Accord 2.0i LS poparte są także dynamiczną linią sylwetki. Niezależnie od jednostki napędowej i nadwozia Accord może być samochodem dobrze wyposażonym. Jeżeli jednak kupujący przykłada to tego wagę, powinien zrezygnować z modelu podstawowego. Dodatki są dostępne dopiero w bogatej wersji LS. Tej brakuje jedynie skórzanej tapicerki, automatycznej skrzyni biegów i klimatyzacji. Komfort podróżowania i obsługi podnosi elektryczne sterowanie szyb we wszystkich drzwiach, lusterek i fotela kierowcy. Bogate może być również wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa. Dwa airbagi zmniejszają ryzyko odniesienia obrażeń, a ABS pomaga uniknąć zderzenia. Do całości nie przystają niestety hamulce, które są zbyt słabe do tej klasy auta.