Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Testy długodystansowe

Testy długodystansowe

Test długodystansowy Opla Astry 1.7 CDTI Cosmo
Testy długodystansowe

Test długodystansowy Opla Astry 1.7 CDTI Cosmo

Test długodystansowy Volkswagena Golfa 1.4 TSI: sprawdziliśmy jak dobry naprawdę jest Golf?
Auto Świat

Test długodystansowy Volkswagena Golfa 1.4 TSI: sprawdziliśmy jak dobry naprawdę jest Golf?

Hyundai i30: koreańczyk się czerwieni (test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Hyundai i30: koreańczyk się czerwieni (test długodystansowy)

Hyundai i30 na dystansie 100 tys. km co prawda kilkakrotnie złapał małą zadyszkę, ale ani razu nas nie zawiódł i zdobył sympatię testujących. Niestety, pod koniec zauważyliśmy pewien wstydliwy szczegół

Honda Civic 1.8 Sport - Kosmiczny design,  sprawdzona technika w naszym teście długodystansowym
Testy długodystansowe

Honda Civic 1.8 Sport - Kosmiczny design, sprawdzona technika w naszym teście długodystansowym

W ramach testów długodystansowych nasze auta z reguły pokonujądystans 100 tys. km. To dużo, ale niestety i tak za mało, by obrazowoprzedstawić przepaść między odlotową Hondą Civic a pozostałymi wwiększości przypadków – dość nudnawymi kompaktami.

Test długodystansowy Mazdy 3: sprawdziliśmy, czy Mazda nadal trzyma się mocno
Testy długodystansowe

Test długodystansowy Mazdy 3: sprawdziliśmy, czy Mazda nadal trzyma się mocno

Auta niewielu producentów wypadają dobrze w naszym teście długodystansowym. Dwa modele w pierwszej piątce – to wynik, jakiego nikomu poza Mazdą nie udało się osiągnąć. Nic więc dziwnego, że oczekiwania wobec Mazdy 3 były wysokie

Fiat Panda 1.3 Multijet to solidna baza do oszczędzania
Testy długodystansowe

Fiat Panda 1.3 Multijet to solidna baza do oszczędzania

W teorii Fiat Panda 1.3 Multijet nie powinien generować wysokich kosztów eksploatacji. To przecież nieduży samochód z małym, ekonomicznym turbodieslem pod maską, w którym okresy międzyprzeglądowe są zalecane co 30 tys. km

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
BMW X6 xDrive35d: jak odważny projekt BMW zniósł nasz test długodystansowy?
Testy długodystansowe

BMW X6 xDrive35d: jak odważny projekt BMW zniósł nasz test długodystansowy?

Dobrze wykonane, wyposażone w wiele dodatków, granatowe BMW X6 z silnikiem Diesla jeździło przez 70 000 km i 15 miesięcy – bez jakiejkolwiek awarii

Co stoi w naszym garażu? Notatki z testów długodystansowych
Testy długodystansowe

Co stoi w naszym garażu? Notatki z testów długodystansowych

Przedstawiamy auta, które wraz z kolegami z „Auto Bilda” sprawdzamy pod kątem trwałości. Większość z nich ma do pokonania 100 tys. km, inne będą z nami nieco krócej

Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi: Promyk nadziei dla Renault (Test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi: Promyk nadziei dla Renault (Test długodystansowy)

O kurczę, jedziemy Renault Laguną. Jest początek marca 2008 r. i wybieramy się naszym nowym „maratończykiem” na salon genewski

Poznaj najlepsze auta z naszych testów długodystansowych
Testy nowych samochodów

Poznaj najlepsze auta z naszych testów długodystansowych

Oto najlepsze i najgorsze samochody pod względem uzyskanych wyników w naszych testach długodystansowych

100 tys. km – które auto wytrzymuje najlepiej?
Aktualności

100 tys. km – które auto wytrzymuje najlepiej?

Niemiecki tygodnik Auto Bild od wielu lat realizuje testy długodystansowe, których wyniki często zaskakują użytkowników, bo na tym dystansie udaje się wyłapać prawie wszystkie wady samochodów

Kapryśny olbrzym: Test długodystansowy: Ford Mondeo 2.0 TDCI
Testy długodystansowe

Kapryśny olbrzym: Test długodystansowy: Ford Mondeo 2.0 TDCI

O samochodach mnóstwo do opowiedzenia mają dziennikarze motoryzacyjni, a najwięcej ci, którzy testują auta na dystansie 100 tys. km. Właśnie taką trudną próbę odbył Ford Mondeo kombi w wersji Titanium z wysokoprężnym silnikiem 2.0 TDCi/ 140 KM

Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTDM - Prawdziwa huśtawka nastrojów. Test długodystansowy
Testy długodystansowe

Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTDM - Prawdziwa huśtawka nastrojów. Test długodystansowy

Wesołe miasteczko oferuje wiele atrakcji. Weźmy na przykładkolejkę górską i ogromne karuzele: tam nasze nerwy poddawane są naprawdę dużej próbie. W tym miejscu analogia do długodystansowego testu Alfy Romeo 159 nasuwa się sama, bowiem 100 tys. km tym autem do złudzenia przypominało... bujanie się na huśtawce: była to próba pełna wzlotów iupadków, a przede wszystkim emocji

Mr. Cool  z Liverpool: Land Rover Freelander (Test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Mr. Cool z Liverpool: Land Rover Freelander (Test długodystansowy)

Freelander 2 jest większy, cięższy i... droższy od swojego poprzednika. Ma bardziej dynamiczne silniki. W kwestii jakości to też zupełnie inna liga, co potwierdza nasz bezawaryjny test długodystansowy - to czarny koń segmentu SUV!

Isuzu D-max 3.0L D LS - Wół roboczy (test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Isuzu D-max 3.0L D LS - Wół roboczy (test długodystansowy)

Drzewka do ogródka, drewno na zimę do kominka, transport materiałów reklamowych czy oględziny działki pod miastem – wydawałoby się, że w Warszawie pikap taki jak Isizu D-max może być tylko autem służącym do... odpisów podatkowych.

W drodze na szczyt niezawodności? Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Sport & Style (Test długodystansowy)
Testy długodystansowe

W drodze na szczyt niezawodności? Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Sport & Style (Test długodystansowy)

Dziś samochody nie mają łatwego życia. Kiedyś na auta, którym udało się pokonać 100 tys. km, patrzono wyjątkowo i z szacunkiem. Bo przecież przejechanie dystansu równego niemal trzem okrążeniom kuli ziemskiej to naprawdę spore osiągnięcie! Obecnie sytuacja wygląda nieco inaczej – od pewnego czasu 100 tys. km to już nie wyczyn, lecz absolutne minimum poprawności. Szkoda tylko, że wciąż nie wszystkim się to udaje.

Wielkie brawa dla  Fiata Bravo (Test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Wielkie brawa dla Fiata Bravo (Test długodystansowy)

Stereotypy mają to do siebie, że trudno je obalić. Dobrze wiedzą o tym producenci samochodów – w ich przypadku różne obiegowe opinie (zarówno te pozytywne, jak i negatywne) są chętnie powtarzane i trzymają się szczególnie mocno. Dlatego każdy Mercedes zapewnia wysoki komfort jazdy, BMW – doskonałą dynamikę, Mazda to synonim jakości i trwałości, a Fiaty bez przerwy się psują. Koniec, kropka.

Mercedes GL 420 CDI: Wymierający gatunek? (Test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Mercedes GL 420 CDI: Wymierający gatunek? (Test długodystansowy)

Cieszmy się tym autem, dopóki jeszcze możemy – pierwszy wpis z dziennika pokładowego idealnie nadaje się na motto tego testu. Tak, wiemy, ten wielki kloc nie przypadnie do gustu ekologom, a jego posiadanie nie jest dziś zbyt poprawne politycznie, ale – wybaczcie – podczas testu na dystansie 100 tys. km sprawił nam on niesamowitą frajdę. I wcale nie mamy zamiaru się tego wypierać.

Prosta i zwyczajnie dobra - Test długodystansowy: Dacia Logan MCV 1.5 dCi
Testy długodystansowe

Prosta i zwyczajnie dobra - Test długodystansowy: Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Gdy pod koniec 2004 r. Dacia Logan pojawiła się na rynku, nie cieszył się wielką popularnością. Wszystkie kupione w ciągu pierwszych kilku tygodni sprzedaży egzemplarze zmieściłyby się na… dwóch, może trzech lawetach.

Test długodystansowy: Kia cee'd 1.6 CRDi - Auto z gwarancją spokoju
Testy długodystansowe

Test długodystansowy: Kia cee'd 1.6 CRDi - Auto z gwarancją spokoju

Siedem lat to kawał czasu. Nie tylko w Biblii, lecz także w życiu. Taki okres zawsze odciska swoje piętno – zarówno na ludziach, jak i... na samochodach. Kia musi mieć zatem wielkie zaufanie do pracowników swej fabryki w Żylinie, skoro udziela gwarancji na układ napędowy cee’da aż na siedem lat (na resztę podzespołów – pięć).

Test długodystansowy: Nissan Qashqai 2.0 Tekna - Nissan znów jest na dobrej drodze
Testy długodystansowe

Test długodystansowy: Nissan Qashqai 2.0 Tekna - Nissan znów jest na dobrej drodze

Przed naszą redakcjąparkują przeróżne auta. Spotkać tu można np. najnowsze BMW czy też sportowe Audi S4. Najciekawsze jest jednak to, że z reguły większym zainteresowaniem gapiów cieszą się samochody tańsze i lepiej sprawdzające się podczas codziennej eksploatacji. Na przykład Nissan Qashqai.Japoński SUV trafił do nas w październiku 2007 r. i jeszcze zanim wszyscy zdążyli się z nim dobrze zapoznać, Qashqaia już okrzyknięto królem praktyczności. Nieważne, kto akurat brał Nissana – czy fotograf, czy jeden ze współpracowników redakcji – wszyscy byli nim naprawdę zachwyceni.

Mercedes C 180 Kompressor - Biały Mercedes zjeżdża do boksu (Test długodystansowy)
Testy długodystansowe

Mercedes C 180 Kompressor - Biały Mercedes zjeżdża do boksu (Test długodystansowy)

Pierwsze wpisy w dzienniku testowym nie były zbyt przychylne. Biały, na stalowych felgach z kołpakami – co za szyk!

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.