Pozostało jeszcze dokończyć tereny Miejsc Obsługi Podróżnych (MOP) Mieszkowo, położonych po obu stronach S7, pomiędzy węzłami Antoninów i Złotokłos. Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie podróżni będą mogli skorzystać z miejsc parkingowych, wypoczynkowych oraz sanitariatów. Na MOP-ach w przyszłości powstaną stacje paliw i część gastronomiczna.

Natomiast w kwietniu rozpocznie się ostatni etap prac związanych z realizacją kontraktu, a mianowicie remont 17 km dotychczasowego przebiegu DK7 od Sękocina Starego do Rembertowa. Prace potrwają do końca III kwartału br.

Droga S7 Lesznowola — Tarczyn Północ dostępna już niemal rok

Odcinek ekspresowej "siódemki" pomiędzy węzłami Lesznowola i Tarczyn był przejezdny już od weekendu majowego 2023 r., jednak trwały jeszcze na nim prace. Z tego powodu obowiązywały tam niższe ograniczenia prędkości niż na drogach ekspresowych. Trzy odcinki od węzła Lotnisko w Warszawie do początku obwodnicy Grójca o łącznej długości 29,3 km, kosztowały ponad 2 mld 100 mln zł.

240 km z Warszawy w stronę Krakowa

Trasa wylotowa w kierunku Krakowa rozpoczyna się na węźle Warszawa Lotnisko i prowadzi do położnego blisko 240 km dalej węzła Miechów. W tym roku planowane jest wydłużenie S7 na południe. Po udostępnieniu odcinka Miechów – Szczepanowice połączony zostanie funkcjonujący fragment Szczepanowice – Widoma, a w listopadzie ma zostać udostępniony dalszy ciąg do węzła Mistrzejowice i tymczasowego połączenia z Północną Obwodnicą Krakowa S52.