Auto Świat Wiadomości Aktualności Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander trzeciej generacji zaskakuje stonowanym wyglądem, który budzi skrajne odczucia, ale w tym przypadku najważniejsze jest to, co niewidoczne na pierwszy rzut oka. Stylistyka samochodu została w dużej mierze podporządkowana zwiększeniu sztywności nadwozia oraz zmniejszeniu zarówno masy, jak i oporów aerodynamicznych. Wszystko udało się z nawiązką, bo nowy model jest o 100 kg lżejszy i o 7 proc. bardziej opływowy, niż Outlander II. To wszystko wpłynęło na diametralną zmianę wyglądu. Ale co tam wygląd. Dla kierowcy najważniejsze jest przecież to, jak samochód jeździ i jak prezentuje się w środku, bo tu spędza on najwięcej czasu. A z tym jest całkiem dobrze. Trzecia generacja Outlandera powstała co prawda na płycie "dwójki", ale konstruktorom udało się wygospodarować nieco więcej miejsca. Miejsce pracy kierowcy zmieniło się w stosunku do poprzednika. Deska rozdzielcza jest całkiem inaczej zaprojektowana i bardzo funkcjonalna, choć do obsługi komputera pokładowego można mieć zastrzeżenia. Zegary są czytelne, a między nimi pojawił się wyraźny wyświetlacz. W bogatszych wersjach wyposażenia na środkowej konsoli, w miejscu radioodtwarzacza znajdziemy z kolei duży dotykowy ekran nawigacji. Zobacz nasze wrażenia z polskiej premiery Mitsubishi Outlandera Mitsubishi Outlander jest u nas dostępny w dwóch wersjach silnikowych, a w przyszłym roku dołączy do nich oszczędna hybryda. Na razie mamy do wyboru 2-litrową benzynę o mocy 150 KM i 195 Nm momentu obrotowego, pozwalającą na osiągnięcie "setki" po 10,6 s oraz 2,2-litrowego diesla o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 9,7 s. Nowy Mitsubishi Outlander, oprócz wersji z napędem na przednią oś, dostępnej wyłącznie z silnikiem benzynowym, jest też dostępny z unowocześnioną wersją opracowanego przez Mitsubishi systemu Multi-Select, znanego z poprzedniego modelu. Kierowca ma do wyboru trzy tryby - 4WD ECO, który zapewnia napęd przedniej osi, obniżając spalanie paliwa i dołącza tylną, kiedy wykryty zostanie uślizg przednich kół, 4WD AUTO, który ma zapewnić dobrą trakcję na większości dróg, a szczególnie na nawierzchni o zmniejszonej przyczepności oraz 4WD LOCK, będący trybem maksymalnej przyczepności kół, pozwalający wykorzystać wszystkie zalety napędu na cztery koła. Jak prezentują się ceny nowego SUV-a Mitsubishi? Outlander z napędem na przednią oś jest dostępny wyłącznie z jednostką benzynową i w tej wersji kosztuje od 98 990 zł. Znajdziemy tam komplet poduszek powietrznych, włącznie z kolanową, ABS z szeregiem systemów wspierających, automatyczna klimatyzację z nawiewem na tylny rząd siedzeń, tempomat, centralny zamek z pilotem czy radio z CD i 6 głośnikami. Najtańsza opcja 4WD z silnikiem benzynowym kosztuje od 115 190 zł, natomiast podstawowy diesel 4WD to kwestia 145 590 zł.

Mitsubishi Outlander (polska premiera)
Zobacz galerię (30)
Onet.pl
Mitsubishi Outlander (polska premiera)
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków