Ile kosztuje Renault Clio po liftingu? Jeśli liczyliście na powszechną w dzisiejszych czasach astronomiczną podwyżkę i cenę wywindowaną np. do 100 tys. zł, to... będziecie zawiedzeni. Bazowa odmiana francuskiego hatchbacka segmentu B podrożała tylko o 2,3 tys. zł. Polski cennik odświeżonego Clio otwiera kwota 74,2 tys. zł, czyli niższa niż w przypadku Citroena C3, Peugeota 208 czy zmodernizowanej Toyoty Yaris. Co dostaniemy za te pieniądze?
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoRenault Clio po liftingu. Ceny w Polsce od 74,2 tys. zł
W gamie Renault Clio nastąpiły zmiany – zamiast wersji Equilibre, Techno i R.S. Line pojawiły się Evolution, Techno i Esprit Alpine. Bazowy wariant wymaga wyłożenia na stół 74,2 tys. zł i jest już dość nieźle wyposażony. Na pokładzie znalazły się m.in.: klimatyzacja manualna, reflektory Full LED, multimedia EasyLink z 7-calowym ekranem, czujniki parkowania z tyłu, czujnik zmierzchu i cyfrowy prędkościomierz.
Osoby lubiące gadżety powinny postawić na środkową wersję Techno, której ceny zaczynają się od 82,9 tys. zł. Tutaj można już liczyć na: automatyczną klimatyzację, dostęp bezkluczykowy, kamerę cofania, tylne światła LED, ładowarkę indukcyjną i skórzane wykończenie kierownicy.
Najdroższa wersja Esprit Alpine (dawniej R.S. Line) to już wydatek 93,9 tys. zł. Tak skonfigurowany samochód wyjeżdża z salonu dodatkowo z cyfrowym kokpitem, systemem multimedialnym z 9,3-calowym ekranem, nawigacją, czujnikami parkowania z przodu, układem monitorowania martwego pola i pakietem stylistycznym. Na liście opcji znajdziemy m.in. nagłośnienie Bose, podgrzewanie foteli i kierownicy, zestaw kamer 360 czy zapasowe koło dojazdowe.
Cennik Renault Clio | Evolution | Techno | Esprit Alpine |
---|---|---|---|
1.0 TCe 90 KM | 74 200 zł | 82 900 zł | 93 900 zł |
1.0 TCe 100 KM LPG | 78 200 zł | 89 600 zł | - |
E-Tech 145 Hybrid | 99 200 zł | 107 900 zł | 118 900 zł |
Renault Clio po liftingu. Trzy wersje silnikowe do wyboru
Paleta silnikowa prawie się nie zmieniła, ale z oferty zniknęły 140-konna jednostka 1.3 TCe i automatyczna przekładnia Xtronic oferowana niegdyś z 90-konnym benzyniakiem. Polscy dilerzy przyjmują już zamówienia na auta. Klientom do wyboru zostają odmiany:
- 1.0 TCe 90 (90 KM, 160 Nm)
- 1.0 TCe 100 LPG (100 KM, 170 Nm) z fabryczną instalacją gazową
- E-Tech 145 Hybrid z automatyczną przekładnią