Logo

Ewolucja plus rewolucja – co się zmienia w najpopularniejszym modelu Mercedesa

Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
  • Zmiany stylistyczne nie są radykalne, rewolucja odbywa się na poziomie nowych technologii i rozwiązań technicznych w układzie jezdnym
  • Centralny ekran dotykowy o przekątnej 30,2 cm, łatwy w obsłudze, umieszczono poziomo, jak duży tablet, na desce rozdzielczej
  • Do napędu posłużą silniki spalinowe z systemem miękkiej hybrydy i hybrydy plug-in w tym łączona z dieslem
  • Początek sprzedaży już wkrótce, pierwsze samochody mają dotrzeć do salonów dilerskich w trzecim kwartale br.
  • Ten tekst pochodzi z następnego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Jeśli oglądając zdjęcia, nie zauważyliście na pierwszy rzut oka, że to nowy Mercedes GLC, to nie martwcie się. Szczerze mówiąc, to było ze strony producenta zamierzone. Przyczyny należy szukać w wynikach sprzedaży. W zeszłym roku Mercedes GLC był (z dużą przewagą) najchętniej kupowanym Mercedesem nie tylko w rodzimych Niemczech, lecz na całym świecie – sprzedano 2,6 mln egzemplarzy. U nas uplasował się na 2. miejscu, o włos wyprzedziło go GLE. Daleko za nim są klasy A, C i E. Dlatego stuttgartczycy przyjęli taki sposób postępowania: design ma ulec ewolucji, cała reszta – rewolucji!

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu