Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Hybryda Plug-in

Hybryda Plug-in

Wszystko, co chcecie wiedzieć o nowej Skodzie Superb. Obejrzałem ją przed premierą
Premiery

Wszystko, co chcecie wiedzieć o nowej Skodzie Superb. Obejrzałem ją przed premierą

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Materiał promocyjny
Volkswagena Touarega po aktualizacji rozpoznasz z daleka. Którą wersję wybrać?
Testy nowych samochodów

Volkswagena Touarega po aktualizacji rozpoznasz z daleka. Którą wersję wybrać?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Przez kilka dni czułem się jak szofer VIP-a. Był nieznośny, włączał mi masaż i zmieniał światła.
Testy nowych samochodów

Przez kilka dni czułem się jak szofer VIP-a. Był nieznośny, włączał mi masaż i zmieniał światła.

— Niech Janusz jedzie pociągiem, jestem jakoś zmęczony i muszę się wyspać. Na miejscu odbierzecie go z dworca — oznajmiam. Zasiadam na tylnym prawym fotelu i pochylam się nad niewielkim panelem dotykowym wielkości smartfona umieszczonym w podłokietniku. Klik – przedni fotel, na którym miał jechać Janusz, odsuwa się maksymalnie do przodu, część jego oparcia zmienia się w podnóżek. Część kanapy, na której siedzę, pochyla się, i wydłuża, tworząc leżankę. Jeszcze jeden klik – zamykają się rolety – górna, tylna i boczne, izolując mnie od światła docierającego z zewnątrz. Z sufitu opuszcza się spory ekran, na którym może coś obejrzę, np. z Netflixa. Kierowca czeka na sygnał – można jechać.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Materiał promocyjny
Jeździłem Mazdą MX-30 R-EV z silnikiem Wankla. Czy taka hybryda plug-in ma sens?
Testy nowych samochodów

Jeździłem Mazdą MX-30 R-EV z silnikiem Wankla. Czy taka hybryda plug-in ma sens?

Mazda MX-30 R-EV przestała mieć przed nami jakiekolwiek tajemnice. Wyróżnikiem tej japońskiej hybrydy plug-in jest silnik spalinowy, który pełni funkcję "range extendera" — w roli głównej występuje tu silnik Wankla, historyczny znak rozpoznawczy Mazdy. Jak sprawdza się to rozwiązanie w praktyce?

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
24 godziny z McLarenem Arturą. Jaka jest brytyjska superhybryda?
Testy nowych samochodów

24 godziny z McLarenem Arturą. Jaka jest brytyjska superhybryda?

Z parkingu jedynego w Polsce salonu tej marki wyjeżdżam po cichutku. Czuję się, jakbym "zapomniał" zapłacić i próbował wymknąć się niezauważony. Nawet gdyby tak było, to i tak wszystko na nic, bo oczy każdego przykuwa pomarańczowy kolor ozdabiający sportowe i nisko zawieszone nadwozie Artury. Za moment za moimi plecami budzi się benzynowy silnik V6 w akompaniamencie basowego wydechu. W McLarenie zawsze jesteś w centrum uwagi.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Materiał promocyjny
Nowa Skoda Kodiaq zadebiutowała pod ziemią. Byłem na oficjalnej premierze
Premiery

Nowa Skoda Kodiaq zadebiutowała pod ziemią. Byłem na oficjalnej premierze

Nowa Skoda Kodiaq zadebiutowała dobrych kilka metrów pod ziemią. Przewrotnie, Czesi nie mają bowiem powodów do ukrywania drugiej generacji SUV-a przed światem. Chyba że przed Komisją Europejską, bo pod maską wciąż może klekotać "niewygodny" diesel. Skoda próbuje połączyć dwa światy, bo dla równowagi będzie też hybryda plug-in. Zaskakujących połączeń i wyborów jest w tym samochodzie więcej.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Ford Ranger jako hybryda plug-in z systemem Pro Power Onboard
Wiadomości

Ford Ranger jako hybryda plug-in z systemem Pro Power Onboard

Do gamy pick-upów Forda już wkrótce dołączy pierwszy w historii Ranger Plug-in Hybrid. Model umożliwi jazdę w trybie czysto elektrycznym, ale zachowa możliwości holowania przyczep identyczne jak w wersjach spalinowych. Hybrydowy Ranger będzie kusił także znaną już, ale praktyczną instalacją Pro Power Onboard.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Nowy Jeep Wrangler wkracza na europejskie salony
Premiery

Nowy Jeep Wrangler wkracza na europejskie salony

Jeep Wrangler na rok modelowy 2024 doczekał się niewielkich zmian. Wprowadzone modyfikacje dotyczą nie tylko wyglądu zewnętrznego, lecz także wyposażenia odpowiadającego za dzielność terenową, bezpieczeństwo i komfort jazdy. Pojawiły się także nowe elementy w części pasażerskiej.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Trzy SUV-y, trzy rodzaje napędów. Lepszy elektryk, hybryda plug-in czy turbobenzyna?
Porównania samochodów

Trzy SUV-y, trzy rodzaje napędów. Lepszy elektryk, hybryda plug-in czy turbobenzyna?

Trzy różne koncepcje napędu w jednym teście porównawczym. Redaktorzy europejskich wydań Grupy Auto Bild poddali ocenie Genesisa GV60, Kię Sportage Plug-in i Škodę Kodiaq RS. Czy mocny elektryk może okazać się lepszy niż hybryda plug-in bądź usportowiony SUV napędzany turbobenzyną?

Japończycy zrobili własnego Rolls-Royce'a Cullinana. Dlaczego? Bo mogli
Premiery

Japończycy zrobili własnego Rolls-Royce'a Cullinana. Dlaczego? Bo mogli

Rolls-Royce Cullinan, a może jednak Bentley Bentayga? Nic z tych rzeczy! Najdroższe i zarazem najbardziej luksusowe SUV-y świata doczekały się zdumiewającego konkurenta prosto z Japonii. Do gry o portfele bogaczy spragnionych podniesionego auta włączyła się właśnie... Toyota! I oferuje specyficzne wyposażenie, którego próżno szukać u konkurentów.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Upadek silników Diesla. Dlaczego Europa się od nich odwróciła?
Aktualności

Upadek silników Diesla. Dlaczego Europa się od nich odwróciła?

Samochody z silnikiem Diesla stanowią zaledwie 16,8 proc. rynku nowych aut w Europie. To mniej niż elektryki oraz hybrydy plug-in i najgorszy wynik w tym stuleciu, choć jeszcze siedem lat temu diesle sprzedawały się lepiej niż wszystkie inne typy napędów razem wzięte. Co się stało?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Materiał promocyjny
Mazda CX-60 - spełnia marzenia
Aktualności

Mazda CX-60 - spełnia marzenia

Mazda to wyjątkowa marka. Jej inżynierowie nie znają pojęć "niemożliwe", "nie da się". Zamiast tego kreują odważne projekty i po prostu je realizują. Tak powstawały (i powstają) jedyne na świecie auta z silnikiem Wankla, a fani marki pamiętają choćby fantastyczne V6 o pojemności 1.8 i 2.0. Dziś trendy każą redukować liczbę cylindrów, ograniczać pojemność... Ale Mazda zawsze chodzi swoimi drogami. Hybryda o mocy 327 KM? 6-cylindrowy diesel 3.3? Poznajcie wyjątkowego rodzinnego SUV-a: Mazdę CX-60

Volkswagen zdradza szczegóły dotyczące nowego Tiguana. Kilka rzeczy może zaskoczyć
Aktualności

Volkswagen zdradza szczegóły dotyczące nowego Tiguana. Kilka rzeczy może zaskoczyć

Volkswagen zakończył testy kolejnej generacji swojego najpopularniejszego obecnie modelu. Tiguan nr 3, bo o nim mowa, będzie oferowany m.in. z nowo opracowanym systemem aktywnej kontroli zawieszenia i reflektorami matrycowymi HD LED Matrix. Niemcy mocno stawiają także na elektryfikację — hybryda plug-in w trybie elektrycznym ma mieć zasięg wynoszący ok. 100 km.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Mercedes GLC kontra Volvo XC60 - dużo mocy i stylu
Porównania samochodów

Mercedes GLC kontra Volvo XC60 - dużo mocy i stylu

Potężne SUV-y mogą być również subtelne i ekonomiczne. Dowodzą tego nowy Mercedes GLC i sprawdzone Volvo XC60. Które z nich lepiej kupić? Wiele wyjaśni nasz test porównawczy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki
Używane

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki

Czy hybryda plug-in to złoty środek na obecne czasy z wysokimi cenami paliw? Co prawda, starsze konstrukcje hybryd plug-in są mniej zaawansowane niż współczesne, ale nie jest to aż takim problemem, jak w elektrykach – zawsze przecież można skorzystać z silnika spalinowego. Niestety, używane hybrydy plug-in mają inne, liczne problemy.

To auto jest dla ciebie, ale jeśli przymkniesz oko na jego wady
Auta bez ściemy

To auto jest dla ciebie, ale jeśli przymkniesz oko na jego wady

Hybryda plug-in o mocy 360 KM, napęd na cztery koła - to jest obietnica wyjątkowych osiągów i niskiego zużycia paliwa. A jak jest w rzeczywistości? Sprawdziliśmy to dla was.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Elektryk, diesel, benzyniak, a może hybryda? Porównujemy napędy i podpowiadamy, co wybrać
Eksploatacja

Elektryk, diesel, benzyniak, a może hybryda? Porównujemy napędy i podpowiadamy, co wybrać

Podczas gdy na licznych forach internetowych trwają dyskusje na temat wyższości jednych napędów nad drugimi, a także kłótnie o to, czy gorsze są "sadzomioty", czy też "czasoprądojady", rzeczowa i obiektywna odpowiedź na takie pytania wcale nie jest łatwa. Samochody, tzn. ich napędy, są coraz mniej uniwersalne i którykolwiek wybierzemy, warto się nad tym wcześniej głęboko i uczciwie zastanowić, bo każdy ma i wady, i zalety.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Toyota zapowiada nowe hybrydy plug-in. Swoim zasięgiem zawstydzą starsze elektryki
Aktualności

Toyota zapowiada nowe hybrydy plug-in. Swoim zasięgiem zawstydzą starsze elektryki

Toyota chce rozwiązać problem większości samochodów elektrycznych, jakim jest ich stosunkowo nieduży zasięg. Ale Japończycy zamierzają zrobić to po swojemu i nie tyle próbują zrewolucjonizować elektryczne auta zasilane bateryjnie (BEV), co znacząco udoskonalić swój znak rozpoznawczy, tj. konstrukcję hybrydową.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Czy warto kupić Audi A3 w hybrydzie plug-in?
Auta bez ściemy

Czy warto kupić Audi A3 w hybrydzie plug-in?

Co za czasy. Audi A3 z hybrydą plug-in pod maską, jest tańsze od Golfa z takim samym układem napędowym. To, że jest tańsze, nie oznacza jednak, że jest tanio. Czy takie Audi A3 to dobra propozycja dla osób poszukujących kompaktu z segmentu premium, czy warto zapłacić aż tyle za hybrydę plug-in. Nasze wnioski was zaskoczą.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Hybrydowe Lamborghini LB744 V12 dostanie tryb... miejski. Jak będzie działać?
Aktualności

Hybrydowe Lamborghini LB744 V12 dostanie tryb... miejski. Jak będzie działać?

Nowe Lamborghini zaskoczy nie tylko hybrydowym układem napędowym wykorzystującym silnik V12, ale też aż 13 konfiguracjami trybów jazdy. Jedna została opracowana specjalnie z myślą o podróżowaniu przez... aglomeracje. Oczywiście będzie nosić włoską nazwę – Citta, czyli miasto.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Porównaliśmy ceny Audi, Fiata i Opla. Zaskakujące wnioski
Aktualności

Porównaliśmy ceny Audi, Fiata i Opla. Zaskakujące wnioski

Kiedyś samochody marek premium dla wielu Polaków były praktycznie nieosiągalne. Teraz nie jest to już takie oczywiste. Problem w tym, że to nie auta premium staniały, tylko bardziej zdrożały modele dla przeciętnego Kowalskiego.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Testy i prezentacje

Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in

Od kilku lat, jeśli chcemy kupić najmocniejszą wersję auta, w większości przypadków jedyną opcją jest wybór hybrydy plug-in. Tak też jest w przypadku wszystkich modeli Peugeota - 308, 3008, 5008. Każdy z nich ma w ofercie mocny układ napędowy, ale w każdym przypadku najmocniejsza wersja to właśnie hybryda plug-in. Nie jest też tajemnicą, że takie hybrydy są dużo droższe od wersji z silnikami bez elektrycznego wspomagania. Czy zatem warto zdecydować się właśnie na Peugeota 4008 Hybrid 225? Już wyjaśniam.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.