Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Hybryda Plug-in

Hybryda Plug-in

DS 7 – tak wygląda jeden z najoryginalniejszych SUV-ów po face liftingu
Auto Świat

DS 7 – tak wygląda jeden z najoryginalniejszych SUV-ów po face liftingu

Lexus NX 450h kontra Toyota RAV-4 - czy warto dopłacić kilkadziesiąt tysięcy do marki premium?
Auta bez ściemy

Lexus NX 450h kontra Toyota RAV-4 - czy warto dopłacić kilkadziesiąt tysięcy do marki premium?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Jeździliśmy nową Kią Niro. Są dwie duże niespodzianki!
Testy

Jeździliśmy nową Kią Niro. Są dwie duże niespodzianki!

Dotychczas w ofercie Kii model Niro wyróżniał się tym, że się za bardzo nie wyróżniał. Następca jest już jednym z najbardziej designerskich SUV-ów, a jego komfort stawia go w czołówce segmentu.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Hybrydy plug-in stracą status pojazdów niskoemisyjnych
Wiadomości

Hybrydy plug-in stracą status pojazdów niskoemisyjnych

Już w 2025 r. hybrydy plug-in stracą status pojazdów niskoemisyjnych, a producenci narzędzie, dzięki któremu sztucznie zaniżają średnią emisję CO2 sprzedawanych pojazdów. W praktyce bowiem hybrydy plug-in zużywają trzy-pięć razy więcej paliwa i emitują trzy-pięć razy więcej CO2 niż wynika to z ich danych homologacyjnych. Dopiero jednak w 2027 r. klienci dowiedzą się, ile naprawdę spala samochód z napędem hybrydowym plug-in, który chcą kupić.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Ruszamy na pierwsze jazdy nowym Oplem Astrą Sports Tourer.
Aktualności

Ruszamy na pierwsze jazdy nowym Oplem Astrą Sports Tourer.

Nowy Opel Astra w praktycznej odmianie Sports Tourer debiutuje w polskich salonach, a wkrótce na polskich drogach. Nieopodal fabryki marki w Russelsheim sprawdzamy, co potrafi szósta generacja tego kompaktowego modelu w wydaniu kombi.

DS 7 po liftingu - francuski SUV z najmocniejszym napędem w historii
Premiery

DS 7 po liftingu - francuski SUV z najmocniejszym napędem w historii

Po pięciu latach marka DS modernizuje swojego flagowego SUV-a - model DS7 Crossback - i rezygnuje z określenia Crossback. Nie ograniczono się tylko do delikatnych stylistycznych zmian, zmodernizowano również technikę samochodu.

Jeździliśmy Citroënem C5 Aircross po liftingu. Jest komfortowy, praktyczny i oszczędny
Testy nowych samochodów

Jeździliśmy Citroënem C5 Aircross po liftingu. Jest komfortowy, praktyczny i oszczędny

Cztery lata po premierze przyszedł czas na face lifting modelu C5 Aircross. Podczas premierowych jazd sprawdziliśmy, co zmieniło się w kompaktowym SUV-ie Citroëna. Testowaliśmy dwie wersje: hybrydową o mocy 225 KM ładowaną z gniazdka oraz trzycylindrową benzynową o mocy 131 KM połączoną z 8-stopniowym "automatem".

Hybrydy Plug-in palą 5 razy więcej, niż obiecują producenci i trują gorzej niż diesle? Tak, ale to nie wina samochodów!
Porady

Hybrydy Plug-in palą 5 razy więcej, niż obiecują producenci i trują gorzej niż diesle? Tak, ale to nie wina samochodów!

Hybrydy Plug-in uchodzą za auta ekologiczne i oszczędne i rzeczywiście takie mogą być. Pod warunkiem że będą użytkowane tak, jak zaplanowali to producenci. Z badań naukowców wynika jednak, że w praktyce wypadają gorzej niż auta z silnikami diesla! Problemem jest rzeczywiste zużycie paliwa wyższe nawet 5 razy od deklarowanego przez producentów. Winni są użytkownicy!

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Zużywa zadziwiająco mało benzyny – Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV
Testy

Zużywa zadziwiająco mało benzyny – Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV

Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV to jedna z najtańszych hybryd plug-in. Zasięg na prądzie wystarcza na większość codziennych tras i nawet bez ładowania baterii auto potrafi zużywać zadziwiająco mało benzyny. Dzięki liftingowi zyskało też na urodzie

Volkswagen Golf z podwójnym zasilaniem – pojedzie na prądzie i na benzynie
Testy

Volkswagen Golf z podwójnym zasilaniem – pojedzie na prądzie i na benzynie

Podczas testu Volkswagena Golfa 1.4 TSI eHybrid o mocy 204 KM oceniamy, jak w codziennym użytkowaniu sprawdza się hybryda typu plug-in. Oceniliśmy nie tylko jego praktyczność, prowadzenie czy dynamikę, lecz także zbadaliśmy, jaki zasięg samochód ma na prądzie i ile pali w hybrydowym trybie jazdy. Przechodnie się za nim oglądali, choć to tylko zwykły kompaktowy hatchback...

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Zdecydowany, ale nie drapieżny – Lexus NX 450h+
Testy

Zdecydowany, ale nie drapieżny – Lexus NX 450h+

Najnowsza generacja Lexusa NX dostępna jest już tylko w wariantach hybrydowych. Choć na pierwszy rzut oka auto przypomina poprzednika, to – jak zapewnia Lexus – aż 95 proc. części jest nowych. W teście topowej wersji 450h+, ładowanej z gniazdka, sprawdzamy, czy japoński SUV nadal może stanowić alternatywę dla niemieckich rywali w klasie premium.

Ewolucja plus rewolucja – co się zmienia w najpopularniejszym modelu Mercedesa
Premiery

Ewolucja plus rewolucja – co się zmienia w najpopularniejszym modelu Mercedesa

Nowy Mercedes GLC jest o 6 cm dłuższy od poprzednika, zapewnia więcej miejsca i pojemniejszy bagażnik. Jest też nowocześniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Ekran multimediów ma rozmiar XXL, a jako hybryda plug-in GLC przejeżdża aż 100 km na prądzie. Stuttgartczycy solidnie przyłożyli się do swojego najchętniej wybieranego przez klientów na całym świecie modelu i wyznaczyli nowe standardy, do których inni będą chcieli równać.

Nowym SUV-em CX-60 Mazda wkracza do klasy premium. I robi to w swoim stylu
Testy

Nowym SUV-em CX-60 Mazda wkracza do klasy premium. I robi to w swoim stylu

Mazda podkreśla, że za sprawą nowego SUV-a chce wyraźnie umocnić swoją pozycję w segmencie premium. Po pierwszych jazdach testowych możemy powiedzieć, że ma ku temu solidne argumenty.

Unia chyba ma problem. Rodzinne kombi z dieslem okazało się czystsze od samochodu elektrycznego [Raport]
Aktualności

Unia chyba ma problem. Rodzinne kombi z dieslem okazało się czystsze od samochodu elektrycznego [Raport]

Diesel najbardziej truje, a samochód elektryczny czy hybryda plug-in jest najlepszym rozwiązaniem — to bzdura czy prawda? Unijna organizacja Green NCAP po raz pierwszy sprawdziła cały cykl życia popularnych samochodów. Okazuje się, że popularne kombi z dieslem może być czystszym środkiem transportu od nowoczesnej hybrydy czy auta elektrycznego.

Materiał promocyjny
Kia Sportage: Czy to najlepszy kompaktowy SUV?
Aktualności

Kia Sportage: Czy to najlepszy kompaktowy SUV?

Kia jest drugą marką w Polsce najchętniej wybieraną przez klientów, a Sportage to nie tylko bestseller marki w naszym kraju, lecz także najpopularniejsze auto najbardziej rozchwytywanego segmentu C-SUV. I zwyciężyło w Moto Awards!

Materiał promocyjny
Cicha rewolucja Volvo
Aktualności

Cicha rewolucja Volvo

W porównaniu Volvo V60 i V90 w odmianach T8 Recharge AWD sprawdzamy, jak ładowana z gniazdka hybryda spisuje się na co dzień i czy za sprawą kilku istotnych modyfikacji większe kombi może okazać się nie tylko szybsze, lecz także bardziej ekonomiczne od mniejszego kuzyna. I to wszystko przy mocy 455 KM!

Hybrydowy Mercedes-AMG GT 63 S E Performance za milion. Sprawdziliśmy go na torze
Testy nowych samochodów

Hybrydowy Mercedes-AMG GT 63 S E Performance za milion. Sprawdziliśmy go na torze

Jest jeszcze szybszy, dynamiczniejszy i (częściowo) pozwala uspokoić własne sumienie w kwestii naszego negatywnego wpływu na środowisko. Mercedes-AMG GT 63 S E Performance dzięki zastosowaniu hybrydowego układu napędowego potrafi to, czego nie umie jego "zwykły" odpowiednik pozbawiony silnika elektrycznego — gwarantuje jeszcze większą radość podczas jazdy, i to w każdych warunkach.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Citroen C5 X – Francuzi wracają do klasy średniej
Testy

Citroen C5 X – Francuzi wracają do klasy średniej

Nowy Citroën C5 X to właściwie trzy samochody w jednym, bo model ten chce być połączeniem sedana, kombi i SUV-a. Po pierwszych jazdach testowych możemy już potwierdzić, że oferuje dużo miejsca, świetny komfort i niskie zużycie paliwa

Tylko BMW może mieć "art cary"? McLaren doczekał się własnego, dzięki Nat Bowen
Aktualności

Tylko BMW może mieć "art cary"? McLaren doczekał się własnego, dzięki Nat Bowen

Hybrydowy McLaren Artura stał się mobilnym dziełem sztuki. Brytyjczycy zwyczajnie pozazdrościli BMW i stworzyli własnego "art cara". Autorką wielokolorowego, rzucającego się w oczy malowania jest Nat Bowen, brytyjska artystka znana z barwnych i wielowarstwowych prac z żywicy epoksydowej.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Mazda CX-60 – najważniejsza tegoroczna premiera marki
Premiery

Mazda CX-60 – najważniejsza tegoroczna premiera marki

Oto jedna z najważniejszych tegorocznych premier rynkowych, która, jak twierdzi Mazda, oznacza dla niej początek nowej ery. SUV CX-60 już wkrótce ma szansę dołączyć do grona bestsellerów w tej klasie, rywalizując o klienta z takimi modelami jak Audi Q5, BMW X3 czy Volvo XC60.

Sorento PHEV, czyli Kia za ćwierć miliona. Czy warto dużo dopłacać względem zwykłej hybrydy?
Testy nowych samochodów

Sorento PHEV, czyli Kia za ćwierć miliona. Czy warto dużo dopłacać względem zwykłej hybrydy?

Kia Sorento PHEV AWD to auto na wskroś "amerykańskie": wielkie, komfortowe, rodzinne. Pytanie, czy wersja z wtyczką jest warta dużej dopłaty w stosunku do pełnej hybrydy (HEV)

Hyundai Tucson – ten SUV ma 265 KM, a zużywa średnio jedynie 7,7 l/100 km. To imponujące
Testy

Hyundai Tucson – ten SUV ma 265 KM, a zużywa średnio jedynie 7,7 l/100 km. To imponujące

Hyundai Tucson ma mocno zelektryfikowaną gamą silnikową. Oprócz benzyniaka, miękkiej hybrydy i klasycznej hybrydy na szczycie oferty usadowiła się najbardziej zaawansowana hybryda typu plug-in. W szczegółowym teście z naszymi pomiarami sprawdziliśmy, jak spisuje się ta 265-konna wersja z napędem na wszystkie koła i zbadaliśmy, ile w rzeczywistości przejedzie na prądzie. Wyniki testu zaskakują.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.