Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Seat

Seat

Jak ten czas leci, te auta już są zabytkami
Youngtimer

Jak ten czas leci, te auta już są zabytkami

Seat Ateca FR – ze sportowym makijażem
Testy nowych samochodów

Seat Ateca FR – ze sportowym makijażem

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Materiał promocyjny
Full Service Leasing - poradnik jak wybrać najlepszą ofertę
Kupno i Sprzedaż

Full Service Leasing - poradnik jak wybrać najlepszą ofertę

Przedsiębiorcy coraz chętniej zamieniają tradycyjny leasing na Full Service Leasing, nazywany też wynajmem długoterminowym. Wyjaśniamy źródła coraz większej popularności tego produktu i radzimy, jak wybrać umowę dopasowaną do potrzeb firmy

Raport jakości - sprawdziliśmy, które auta były najmniej awaryjne w 2019 roku
Co warto kupić

Raport jakości - sprawdziliśmy, które auta były najmniej awaryjne w 2019 roku

Jak co roku sprawdzaliśmy, które firmy poprawiły jakość swoich samochodów, a których lepiej unikać. Opieramy się na obiektywnych kryteriach, własnych doświadczeniach oraz opinii niezależnych mechaników. Na podstawie tego stworzyliśmy raport jakości o najmniej i najbardziej awaryjnych markach samochodowych

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Nowy Seat Leon 1.5 eTSI - obsługa wprost ze smartfona
Testy nowych samochodów

Nowy Seat Leon 1.5 eTSI - obsługa wprost ze smartfona

Niedawno przetestowaliśmy 8. generację Golfa i 4. odsłonę wyrośniętej Octavii. Teraz przyszedł czas na kolejny model z tego koncernu - Seat Leon 4. generacji. W pierwszym teście nowego Seata Leona odkrywamy jego techniczne nowinki. Poza zmianą wyglądu najbardziej uwagę zwraca cyfrowe wnętrze. Sprawdziliśmy, ile pali 150-konny wariant benzynowy, jak się go prowadzi i czy jest kosztowny

Znów sprowadzamy więcej aut - łatwiej o młodszego diesla niż benzynę
Aktualności

Znów sprowadzamy więcej aut - łatwiej o młodszego diesla niż benzynę

Rynek używanych samochodów powoli wraca do stanu sprzed pandemii. Do Polski znów importujemy auta z krajów zachodnich - tradycyjnie najwięcej z Niemiec, Francji i Belgii. Najczęściej sprowadzamy kilkunastoletnie egzemplarze.

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 11)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 11)

Meble w paczkach do samodzielnego montażu. Wydawać by się mogło, że to nic nadzwyczajnego do przewiezienia. Po szybkim przeglądzie testowej floty w redakcji wybór padł na naszego Seata Leona 2.0 TDI X-Perience. Kompaktowe kombi na tle mniejszych hatchbacków i sedana wydawało się bowiem najsensowniejszym rozwiązaniem

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 12)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 12)

Nasz długodystansowy Seat Leon 2.0 TDI X-Perience nie zwalnia tempa. Praktycznie co kilka dni wyrusza w dłuższą trasę. Szybka autostradowa jazda niesie za sobą konsekwencje. Seat zaczyna upominać się o... dolewki oleju

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 9)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 9)

Nasz Seat Leon 2.0 TDI X-Perience przekroczył granicę 20 tys. km. Pora na pierwsze podsumowanie. Po przejechaniu tak dużego dystansu w zaledwie pół roku mamy już bardzo dużo spostrzeżeń dotyczących tego udanego, kompaktowego kombi

Green NCAP przetestował hybrydy plug-in. Nie we wszystkich autach to się sprawdza
Aktualności

Green NCAP przetestował hybrydy plug-in. Nie we wszystkich autach to się sprawdza

Green NCAP, czyli niezależna organizacja oceniająca ekologiczność pojazdów, ogłosiła wyniki testów kolejnych aut - po raz pierwszy również hybryd typu plug-in (PHEV). Rezultaty trzech z nich pokazują, że nie wszystkie PHEV-y oferują takie same korzyści dla środowiska. Z kolei pojazd napędzany wodorowymi ogniwami paliwowymi potwierdził potencjał tej technologii. Na liście testowanych aut znalazł się także w pełni elektryczny model oraz 19 samochodów spalinowych, z których dwa wyróżniają się na tle pozostałych.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 10)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 10)

Wreszcie nadszedł czas sprawdzenia napędu 4x4 w naszym Seacie Leonie 2.0 TDI X-Perience. W Tatrach spadł świeży śnieg, więc nie zwlekaliśmy z wyprawą na Podhale. W Seacie Leonie X-Perience nie można wyłączyć ESP. Istnienie tylko możliwość wybrania trybu sportowego

Hybrydowe bliźniaki? Tak, ale... I tak je sprawdzimy!
Porównania samochodów

Hybrydowe bliźniaki? Tak, ale... I tak je sprawdzimy!

Co prawda wymagało to solidnej lupy, ale udało się jednak znaleźć cechy, które różnią Toyotę RAV4 i jej klona Suzuki Acrossa - inne, niż tylko kształt przedniego zderzaka i znaczek na masce. Bo co do tego, że współdzielą tę samą technikę, nie ma najmniejszych wątpliwości. Czas zaspokoić ciekawość!

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 8)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 8)

Licznik naszego Seata Leona 2.0 TDI X-Perience wyświetlił 19 637 km, a na desce rozdzielczej pojawił się komunikat: niski poziom oleju. Kilka minut po wyłączeniu silnika sprawdziliśmy za pomocą bagnetu, że poziom oleju spadł, ale jeszcze nie dotarł do dolnej granicy. W instrukcji obsługi znaleźliśmy wytyczne dotyczące norm jakie powinien spełniać olej longlife do silnika VW 2.0 TDI. Po wlaniu pół litra dedykowanego oleju komunikat na zegarach wygasł

Seat Arona 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 1)
Testy długodystansowe

Seat Arona 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 1)

Seat Arona regularnie odnosi sukcesy w naszych porównaniach, czas więc na kolejną poważną próbę: test długodystansowy. Przez pół roku sprawdzimy, jak się żyje ze 115-konnym Seatem Aroną 1.0 TSI w wersji Full LED

Tymi samochodami przewieziesz najwięcej pączków (i nie tylko)
Aktualności

Tymi samochodami przewieziesz najwięcej pączków (i nie tylko)

Tłusty czwartek to dobry pretekst, żeby wziąć pod lupę najpojemniejsze bagażniki w samochodach różnych klas. Dla rodzin, sportowców amatorów, działkowców i zarządzających firmowymi flotami to ważny parametr, który może zadecydować o wyborze konkretnego modelu. Sprawdzimy, ile pączków da się nimi przywieźć.

Nie za duże, nie za... mocne? Porównujemy Mazdę CX-30 z Seatem Atecą
Porównania samochodów

Nie za duże, nie za... mocne? Porównujemy Mazdę CX-30 z Seatem Atecą

Podobna moc jednemu zawodnikowi zapewnia superosiągi, a drugiemu pozwala obserwować znikający tył rywala. To porównanie pokazuje, że zwracanie uwagi tylko na moc silnika może mieć niewielki sens, a jedne "konie" potrafią być bardziej żwawe od drugich. Sprawdźmy, które z tych aut będzie miało z wiatrem, a które pod wiatr!

Akcje przywoławcze 2020 – sprawdź, czy twój samochód wymaga naprawy!
Aktualności

Akcje przywoławcze 2020 – sprawdź, czy twój samochód wymaga naprawy!

Działanie prewencyjne czy gaszenie pożarów, które w każdej chwili mogą wybuchnąć? Akcje naprawcze już od wielu lat organizują niemal wszyscy producenci. Zmusza ich do tego prawo, ale większość twierdzi, że to tylko „dmuchanie na zimne”. Zobacz, które samochody zostały wezwane do naprawy w 2020 roku.

Jak marki grupy Volkswagena poradziły sobie w Polsce w obliczu pandemii?
Aktualności

Jak marki grupy Volkswagena poradziły sobie w Polsce w obliczu pandemii?

2020 r. był dla branży motoryzacyjnej szczególnie trudny. Mimo to markom wchodzącym w skład Volkswagen Group Polska udało się zwiększyć udział w polskim rynku do 28 proc. i przekazać klientom 120 009 nowych samochodów osobowych.

Seat Leon czy Volkswagen Golf - który zostanie królem?
Porównania samochodów

Seat Leon czy Volkswagen Golf - który zostanie królem?

Volkswagen Golf czuł się dotąd wśród kompaktów niemal bezkarnie. Tym razem jednak może go dosięgnąć obosieczna broń z tego samego koncernu. Czy Seat Leon wykosi w porównaniu dostawcę swoich podzespołów?

Euro NCAP – testy zderzeniowe siedmiu nowych aut, nie wszystkie na piątkę
Testy nowych samochodów

Euro NCAP – testy zderzeniowe siedmiu nowych aut, nie wszystkie na piątkę

Euro NCAP opublikował czwartą i największą serię wyników testów zderzeniowych w tym roku. Siedem samochodów przetestowano według najnowszych protokołów stosowanych. Maksymalne pięć gwiazdek zdobyło pięć modeli, po jednym aucie uzyskało cztery i zaledwie trzy gwiazdki.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Seat Arona kontra Skoda Kamiq i Volkswagen T-Cross - takie same, a jednak inne
Porównania samochodów

Seat Arona kontra Skoda Kamiq i Volkswagen T-Cross - takie same, a jednak inne

Skoda Kamiq, Seat Arona i Volkswagen T-Cross - styliści i marketingowcy robią wszystko, żeby przekonać klientów o indywidualnym charakterze każdego z tych modeli, to nic nie zmieni jednego faktu: ich baza techniczna jest ta sama. Przekonajmy się, co z tego wynika, i sprawdźmy, co potrafią!

Seat Tarraco e-Hybrid – pierwszy hybrydowy SUV marki
Premiery

Seat Tarraco e-Hybrid – pierwszy hybrydowy SUV marki

Seat Tarraco e-Hybrid to hybryda typu plug-in, której układ napędowy ma łączną moc 245 KM. To trzeci zelektryfikowany model hiszpańskiej marki, po hybrydowym Leonie e-Hybrid i bezemisyjnym Mii electric. Właśnie ruszyła produkcja samochodu, a jego premiera sprzedażowa zaplanowana została na pierwszy kwartał 2021 roku.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.