• Wyjątkowe wyposażenie, włącznie z przygotowanymi specjalnie dla tego modelu oponami Pirelli
  • Ukierunkowanie na szybkość – pozbawione elektronicznego kagańca Gran Coupé mknie ponad 300 km/h
  • Wrażenia z jazdy są spełnieniem obietnicy zawartej w danych technicznych Alpiny
  • Zawrotnie wysoka cena przy braku spektakularnej stylistyki gwarantuje absolutną ekskluzywność

Droższe, mocniejsze, szykowniejsze – czy to znaczy, że lepsze? Powiedzmy to od razu: jeszcze jak! Przekształcone przez Alpinę BMW serii 4 Gran Coupé to samochód jak marzenie. Więcej o tym za chwilę.

Najpierw musimy jeszcze odwołać się do porównania. Droższe, mocniejsze, szykowniejsze niż oryginał – to stwierdzenie nie jest całkiem prawdziwe. BMW nie oferuje serii 4 Gran Coupé w szczególnie mocnej wersji, więc Alpina przygotowała swój model bez brania przykładu z M. Dla Alpiny jest to także nowy teren, specjaliści od szybkich BMW mieli dotychczas w programie tylko duże Gran Coupé (serii 8). Teraz gotowy jest także mniejszy model, a my mogliśmy wyruszyć nim na pierwszą przejażdżkę.