Auto Świat Testy Range Rover Sport P510e, sportowy elegant z wtyczką

Range Rover Sport P510e, sportowy elegant z wtyczką

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska

Nowy Range Rover Sport P510e ma napęd hybrydowy z akumulatorem w rozmiarze XL ładowanym z gniazdka, który pozwala na przejechanie w trybie czysto elektrycznym aż 114 km! To pozwala na codzienne ciche i bezemisyjne poruszanie się po mieście. O tym, co jeszcze potrafi luksusowy SUV z wtyczką, przekonaliśmy się podczas pierwszej jazdy.

Range Rover Sport P510e AWD
Land Rover
Range Rover Sport P510e AWD
  • Napęd o mocy systemowej 510 KM zapewnia bardzo ciężkiemu SUV-owi znakomite osiągi
  • Przestronność i jakość wykończenia Range Rovera są prawdziwie królewskie
  • Duży zasięg w trybie czysto elektrycznym pozwala na ekologiczną jazdę na co dzień
  • Hybryda plug-in dostępna jest tylko w bardzo bogatej wersji wyposażeniowej, co niestety winduje jej cenę na trudno dostępny poziom

Jeśli spytacie, czy naprawdę wierzymy we wszystko, co widzimy na papierze, odpowiemy: jasne, że nie. Jednak tym razem to się zgadza. Range Rover Sport P510e spala naprawdę tylko 0,9 l/100 km. Sprawdziliśmy to, jeżdżąc w Niemczech wokół Frankfurtu.

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska