Paletę kolorów poszerzono o oliwkowy metalik, czyli taki, w jakim występował testowany egzemplarz. We wnętrzu zastosowano nowe materiały wykończeniowe, a deska rozdzielcza ma inną stylistykę. Inaczej są rozmieszczone niektóre klawisze, a wskaźniki stały się większe, a tym samym bardziej czytelne. Elektroniczną kontrolkę poziomu paliwa zastąpiono tradycyjnym, analogowym wskaźnikiem. Zmieniono również kierownicę, którą wyprofilowano tak, by lepiej leżała w dłoniach. Bez zmian pozostały w Fusionie przestronne wnętrze oraz dobra widoczność we wszystkich kierunkach. Wysoko umieszczone nadwozie Fusiona pozwala łatwiej pokonywać nasze dziurawe drogi, a sztywno zestrojony układ jezdnypowoduje, że samochód pewnie pokonuje zakręty. Silnik nie jest niestety zbyt dynamiczny, ale za to zadowala się niewielkimi ilościami oleju napędowego.+ Przestronne oraz funkcjonalne wnętrze, oszczędny silnik, dobra widoczność, dopracowane zawieszenie- Słabe osiągi jednostki napędowej, kierownica regulowana tylko w pionie, ubogie wyposażenie standardoweOCENA KOŃCOWA: 4+
Ford Fusion 1.4 TDCi - Oliwkowa zmiana
Po 4 latach od rozpoczęcia produkcji minivan Forda zbudowany na bazie Fiesty doczekał się liftingu. Nowy Fusion ma zmienione zderzaki, atrapę chłodnicy oraz tylne światła.