Logo

Hyundai i10 w wersji N-Line udaje sportowca. Zobaczcie, jak mu to wychodzi

  • Hyundai i10 N-Line ze 100-konnym benzyniakiem rozpędza się do setki po 10,5 s, a maksymalnie można samochodem jechać 185 km/h
  • Podczas testu, w zależności od sposobu jazdy silnik potrzebował w mieście od 6,5 do 8,5 l benzyny na każde 100 km
  • W wersji N-Line i z silnikiem o mocy 100 KM Hyundai i10 to wydatek 69 400 zł, a po doliczeniu cen opcji koszty zakupu testowanego egzemplarza wzrosły do 77 400 zł
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Hyundai i10 trzeciej generacji to stosunkowo młody, rynkowy gracz, bowiem do sprzedaży trafił w 2019 r. Auto występuje wyłącznie z benzynowymi silnikami o mocy 67 KM, 84 KM bądź 100 KM. Testujemy pojazd z najmocniejszą jednostką, którą przypisano do ambitnie stylizowanej odmiany N-Line.

Powiązane tematy: Hyundai Hyundai i10
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu