Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Hyundai i10 w wersji N-Line udaje sportowca. Zobaczcie, jak mu to wychodzi

Hyundai i10 w wersji N-Line udaje sportowca. Zobaczcie, jak mu to wychodzi

Hyundai i10 to typowy przedstawiciel samochodów klasy A, a zatem klasyczny model do jazdy w mieście. W wersji wyposażeniowej N-Line samochód zyskuje atut w postaci sportowego przebrania. Tak uzbrojony pojazd testowaliśmy z topowym 100-konnym, doładowanym benzyniakiem.

Hyundai i10 N-Line
Hyundai i10 N-LineŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Hyundai i10 N-Line ze 100-konnym benzyniakiem rozpędza się do setki po 10,5 s, a maksymalnie można samochodem jechać 185 km/h
  • Podczas testu, w zależności od sposobu jazdy silnik potrzebował w mieście od 6,5 do 8,5 l benzyny na każde 100 km
  • W wersji N-Line i z silnikiem o mocy 100 KM Hyundai i10 to wydatek 69 400 zł, a po doliczeniu cen opcji koszty zakupu testowanego egzemplarza wzrosły do 77 400 zł

Hyundai i10 trzeciej generacji to stosunkowo młody, rynkowy gracz, bowiem do sprzedaży trafił w 2019 r. Auto występuje wyłącznie z benzynowymi silnikami o mocy 67 KM, 84 KM bądź 100 KM. Testujemy pojazd z najmocniejszą jednostką, którą przypisano do ambitnie stylizowanej odmiany N-Line.

Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:HyundaiHyundai i10