• Hyundai i10 N-Line ze 100-konnym benzyniakiem rozpędza się do setki po 10,5 s, a maksymalnie można samochodem jechać 185 km/h
  • Podczas testu, w zależności od sposobu jazdy silnik potrzebował w mieście od 6,5 do 8,5 l benzyny na każde 100 km
  • W wersji N-Line i z silnikiem o mocy 100 KM Hyundai i10 to wydatek 69 400 zł, a po doliczeniu cen opcji koszty zakupu testowanego egzemplarza wzrosły do 77 400 zł

Hyundai i10 trzeciej generacji to stosunkowo młody, rynkowy gracz, bowiem do sprzedaży trafił w 2019 r. Auto występuje wyłącznie z benzynowymi silnikami o mocy 67 KM, 84 KM bądź 100 KM. Testujemy pojazd z najmocniejszą jednostką, którą przypisano do ambitnie stylizowanej odmiany N-Line.

Hyundai i10 N-Line – miejski spryciarz

Niewielkie wymiary oraz mała średnica zawracania (9,8 m) sprawiają, że samochód perfekcyjnie spisuje się w mieście, gdzie trzeba przedzierać się przez zakorkowane ulice i zmierzyć się z poszukiwaniem miejsca do zaparkowania. Mały Hyundai zmieści się nawet w ciasną lukę, a poza tym w ustawieniu go pomaga świetna widoczność we wszystkich kierunkach.