Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Jeździliśmy "Hołkowym" Dusterem

Jeździliśmy "Hołkowym" Dusterem

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Dacia Duster zaskoczyła nas już nie raz – tym razem jednak nie o praktyczne walory chodzi, lecz... o sportowe emocje! Na spreparowanym „OS-ie” dosłownie polataliśmy rumuńskim SUV-em przerobionym przez zespół Hołowczyc Racing do rajdów terenowych cross country.

Dacia Duster Motrio Cup
Zobacz galerię (18)
Materiały prasowe
Dacia Duster Motrio Cup
  • Dacia Duster to najbardziej finansowo dostępny samochód, którym można się ścigać w szybkościowych rajdach terenowych – gotowe do startów auto kosztuje ok. 150 000 zł
  • Przewagą Dustera jest m.in. relatywnie niska masa – dzięki temu nie potrzebuje też bardzo mocnego silnika, by rywalizować z większymi terenówkami
  • Największe wrażenie w rajdowym Dusterze robi praca zawieszenia
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Czego można pragnąć, gdy ma się tak piękny dorobek, jak Krzysztof Hołowczyc? Tytuły rajdowego mistrza Polski i Europy. Udane starty w Rajdowych Mistrzostwach Świata i zwycięstwa Pucharu Cross Country. Udział w 10 Dakarach, z czego 5 ukończonych na wysokich lokatach, raz na 3. miejscu. "Hołek" angażuje się w akcje na rzecz bezpieczeństwa na drogach, prowadzi Supercar Club i liczne inne biznesy, nawet w Parlamencie Europejskim zasiadał jako poseł. Mimo że w tym roku skończy sześćdziesiątkę, wciąż napędza go sportowa rywalizacja. I taki ktoś pewnego dnia się budzi i mówi: potrzeba mi Dacii Duster! Zupełnie jakby był jednym z wielu Kowalskich szukających solidnego i rodzinnego środka transportu, a nie... rajdowego sprzętu.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński