Nowa Kia Sportage to jeden z bestsellerów na polskim rynku. Testujemy wersję PHEV [Test]

Auto Świat
Kia Sportage PHEV Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Kia Sportage PHEV
Kia Sportage to jeden z popularniejszych SUV-ów na naszym rynku. Podczas testu hybrydy plug-in, której układ generuje 265 KM, poznaliśmy mocne i słabe strony koreańskiego modelu. Przekonaliśmy się, że zalet jest znacznie więcej niż słabych stron i nie dziwimy się, że auto stało się bestsellerem wśród polskich kierowców.
  • Sportage PHEV ma układ hybrydowy składający się z benzynowego silnika o mocy 180 KM oraz elektrycznej jednostki generującej 91 KM
  • Podczas testu samochód wykazał się większym zasięgiem w trybie elektrycznym, niż obiecuje producent – 72 km zamiast fabrycznych 70 km
  • Testowany egzemplarz w specyfikacji Business Line kosztuje 209 900 zł

Kia Sportage PHEV – dla kogo?

Kia Sportage zaspokoi potrzeby każdego kierowcy, który z jednej strony potrzebuje towarzysza dalekich podróży, a z drugiej oczekuje sprytu podczas jazdy w mieście. W tej drugiej sytuacji, jako hybryda plug-in, samochód sprawdza się nie tylko z racji kompaktowych wymiarów czy świetnej zwrotności, lecz także dzięki możliwości podróżowania w trybie czysto elektrycznym. Sportage to również samochód, który z racji przestronnego wnętrza i pojemnego bagażnika polubią rodziny.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo

Google News
Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński Dziennikarz AutoŚwiat.pl

Katalog Samochodów Auto Świat