Logo

Nowa Kia Sportage to jeden z bestsellerów na polskim rynku. Testujemy wersję PHEV

  • Sportage PHEV ma układ hybrydowy składający się z benzynowego silnika o mocy 180 KM oraz elektrycznej jednostki generującej 91 KM
  • Podczas testu samochód wykazał się większym zasięgiem w trybie elektrycznym, niż obiecuje producent – 72 km zamiast fabrycznych 70 km
  • Testowany egzemplarz w specyfikacji Business Line kosztuje 209 900 zł
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Kia Sportage PHEV – dla kogo?

Kia Sportage zaspokoi potrzeby każdego kierowcy, który z jednej strony potrzebuje towarzysza dalekich podróży, a z drugiej oczekuje sprytu podczas jazdy w mieście. W tej drugiej sytuacji, jako hybryda plug-in, samochód sprawdza się nie tylko z racji kompaktowych wymiarów czy świetnej zwrotności, lecz także dzięki możliwości podróżowania w trybie czysto elektrycznym. Sportage to również samochód, który z racji przestronnego wnętrza i pojemnego bagażnika polubią rodziny.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Przestronność wnętrza:
Eksploatacja:
Jazda:
Utrata wartości:
Pojemność akumulatorów13,8 kWh
Maksymalna moc265 kW/KM
Maksymalny moment obrotowy350 Nm
Skrzynia biegówaut. 6b
Napęd4x4
Przyspieszenie 0-100km/h8.2 s
Prędkość maksymalna191 km/h
Średnie zużycie energii elektrycznej19.1 WLTP kWh/100km
Moc ładowania AC7.2 kW
Czas ładowania AC104 min
Moc ładowania DC0 kW
Czas ładowania DC0 min
Zasięg samochodu70 km
Długość / Szerokość / Wysokość4515/1865/1650 cm
Pojemność bagażnika min-max540-1715 l l
Cena od209 900 zł
Rata leasingu od0 zł/miesiąc
Koszt wynajmu od0 zł/doba
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu