Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Opel Insignia – autostrada to jej żywioł

Opel Insignia – autostrada to jej żywioł

Opel Insignia to przedstawicielka klasy średniej, o której sile stanowi duże i eleganckie nadwozie. Nie oznacza to jednak, że samochód nie ma już innych zalet. W teście wersji z benzynowym silnikiem o mocy 200 KM i z automatyczną, 9-stopniową przekładnią sprawdzamy czym jeszcze kusi niemiecki model.

Opel Insignia – autostrada to jej żywiołŻródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Opel Insignia z 200-konnym benzyniakiem to dynamiczna odmiana, która nie jest nadmiernie paliwożerna
  • Atutem pojazdu jest dopracowane zawieszenie, które z jednej strony dobrze tłumi nierówności nawierzchni, a z drugiej pozwala na dynamiczne pokonywanie zakrętów bez nadmiernych przechyłów nadwozia
  • W testowanej wersji Grand Sport auto jest liftbackiem z bagażnikiem o pojemności 490-1450 l
  • W wersji Business Elegance samochód kosztuje 161 700 zł, a po doliczeniu opcji, które były na pokładzie testowanego egzemplarza – 183 290 zł
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Mocny silnik, bogate wyposażenie, elegancki wystrój wnętrza, a do tego dopracowane zawieszenie i przestronna część pasażerska. Opel Insignia Grand Sport z 2-litrowym benzyniakiem o mocy 200 KM ma mnóstwo atutów. Czy zatem nie znaleźliśmy w tym modelu żadnych słabych stron?

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji