REKLAMA
Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Renault Talisman Grandtour TCe 160 - kombi XL, silnik S

Renault Talisman Grandtour TCe 160 - kombi XL, silnik S

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Modernizacja Talismana przyniosła szereg drobnych, ale trafionych ulepszeń. Pod maską natomiast zagościł znany z innych Renault, Dacii i Mercedesów silnik 1.3 turbo – jak radzi sobie w tak dużym samochodzie?

Renault Talisman Grandtour TCe 160
Zobacz galerię (23)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Renault Talisman Grandtour TCe 160
  • Talisman Grandtour służy do spokojnego pożerania kilometrów – to nie przypadek, że Renault, w przeciwieństwie do rywali, nie nazywa swojego kombi „sports czymś”
  • Podczas gdy inni producenci potrafią negatywnie zaskakiwać twardymi plastikami, Renault dba, by było mięciusieńko
  • Lifting przyniósł szereg mądrych ulepszeń w kabinie

Renault Talisman ma prezencję, wygląda „dyrektorsko” i... w przeciwieństwie do Opla Insignii kombi, którym jeździ mój sąsiad, swobodnie mieści się na garażowym miejscu postojowym (na długość dzieli je aż 10 cm!). Klientom Renault ten styl najwyraźniej odpowiada, bowiem przy okazji zeszłorocznego liftingu styliści ograniczyli się do dyskretnych zabiegów, które dają pożądany efekt świeżości – od debiutu Talismana minęło przecież już pięć lat.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy: