Logo
TestyTesty nowych samochodówPorsche 911 Targa 4S – styl przewiewny

Porsche 911 Targa 4S – styl przewiewny

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Łuk retro, designerska kopuła i śmiało hulający wiatr: 450-konne Porsche 911 Targa 4S potrafi być szybka i emocjonująca, ale ta odmiana najlepiej pasuje do lnianej marynarki, mokasynów oraz przyjemnie ciepłego wieczoru. Z otwartym dachem Targą nie należy jeździć przesadnie szybko.

Porsche 911 992 Targa 4S (2021)
Zobacz galerię (29)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Porsche 911 992 Targa 4S (2021)

Porsche odsłoniło nową Targę (wirtualnie) w maju 2020 r., gdy już zdążyliśmy przywyknąć do dystansu społecznego. I to jakby pasowało, bo półkabriolet Porsche pozwala się zbliżyć do otoczenia, ale nie tak bardzo, jak klasyczne cabrio – odsłonić się mniej, zachować pewien dystans. Istotna innowacja nowej Targi: wysuwany znad krawędzi przedniej szyby mały spoiler, który ma ograniczać zawirowania powietrza w kabinie po otwarciu dachu. Zwykłe kabriolety w tym celu mają z tyłu windszoty, natomiast Targa – dużą szklaną kopułę, niebywale elegancką, ale w poprzedniku łakomie zgarniającą wiatr i dudniącą już od ok. 80 km/h. Czy teraz jest lepiej?

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy:
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium