Logo
TestyTesty nowych samochodówRenault Captur E-Tech Hybrid – modny, ale czy też oszczędny?

Renault Captur E-Tech Hybrid – modny, ale czy też oszczędny?

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Po plug-inie ofertę Renault Captura uzupełnia klasyczna hybryda. Choć oferuje łącznie 145 KM, to najwięcej satysfakcji daje podczas spokojnej jazdy po mieście, kiedy to około 50 proc. dystansu przejeżdża na prądzie.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Renault Captur E-Tech Hybrid (2022 r., 2. generacja)
Zobacz galerię (25)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Renault Captur E-Tech Hybrid (2022 r., 2. generacja)

Podczas gdy konkurencja skupia się na relatywnie drogich hybrydach plug-in lub ogranicza do tych typu mild, Renault rozwija spalinowo-elektryczne napędy w tańszych klasach B i C. Captur należy do tej pierwszej i po 160-konnym plug-inie doczekał się teraz też klasycznej hybrydy – dla tych, którzy nie mają możliwości ładowania akumulatora z gniazdka, a mimo to zależy im na niskiej emisji.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium