Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Renault Captur E-Tech Hybrid – modny, ale czy też oszczędny?

Renault Captur E-Tech Hybrid – modny, ale czy też oszczędny?

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Po plug-inie ofertę Renault Captura uzupełnia klasyczna hybryda. Choć oferuje łącznie 145 KM, to najwięcej satysfakcji daje podczas spokojnej jazdy po mieście, kiedy to około 50 proc. dystansu przejeżdża na prądzie.

Renault Captur E-Tech Hybrid (2022 r., 2. generacja)
Zobacz galerię (25)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Renault Captur E-Tech Hybrid (2022 r., 2. generacja)
  • Captur przeważnie rusza na silniku elektrycznym, jednostka spalinowa potrafi się dołączać dopiero przy 50 km/h
  • W mieście Captur E-Tech Hybrid zużywa 4,6-6,0 l/100 km
  • Mimo mocy 145 KM i sportowej stylizacji wersji R.S. Line po Capturze nie należy się spodziewać szczególnych emocji w czasie jazdy
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Podczas gdy konkurencja skupia się na relatywnie drogich hybrydach plug-in lub ogranicza do tych typu mild, Renault rozwija spalinowo-elektryczne napędy w tańszych klasach B i C. Captur należy do tej pierwszej i po 160-konnym plug-inie doczekał się teraz też klasycznej hybrydy – dla tych, którzy nie mają możliwości ładowania akumulatora z gniazdka, a mimo to zależy im na niskiej emisji.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński