Logo

Renault Captur E-Tech Hybrid – modny, ale czy też oszczędny?

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Podczas gdy konkurencja skupia się na relatywnie drogich hybrydach plug-in lub ogranicza do tych typu mild, Renault rozwija spalinowo-elektryczne napędy w tańszych klasach B i C. Captur należy do tej pierwszej i po 160-konnym plug-inie doczekał się teraz też klasycznej hybrydy – dla tych, którzy nie mają możliwości ładowania akumulatora z gniazdka, a mimo to zależy im na niskiej emisji.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu