Logo
TestyTesty nowych samochodówAudi A5 Sportback 40 TFSI - pozory, pozory...

Audi A5 Sportback 40 TFSI - pozory, pozory...

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Sportowa sylwetka, gustowne dodatki, bogate wnętrze: na pierwszy rzut oka Audi A5 Sportback budzi pożądanie. A po bliższym poznaniu? Sprawdziliśmy benzynową wersję 40 TFSI ze skrzynią s-tronic i napędem na przód

Audi A5 Sportback 40 TFSI
Zobacz galerię (26)
Auto Świat
Audi A5 Sportback 40 TFSI
  • Niestety, nawet przy 190 KM przednie koła zbyt łatwo tracą trakcję – warto wybrać wersję quattro
  • Nasz testowy egzemplarz toczył się na pięknych, ale niezbyt komfortowych kołach z oponami w rozmiarze 265/30 R 20
  • A5 po liftingu nie ma już pokrętła MMI, pojawił się za to dotykowy ekran – szkoda, przecież jedno nie musi wykluczać drugiego
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Stawiacie sobie takie A5 Sportback na podjeździe i nawet z salonu będziecie słyszeć cmokanie sąsiadów. Wizualnie lifting tego modelu bardzo się Audi udał i też możliwości personalizacji wciąż są bogate – nawet do podstawowych wersji silnikowych możecie dobrać doskonale skrojony „garnitur” S Line, np. w modnej szarości „Quantum”, zaczernić znaczki, kratki, lusterka i zwieńczyć to wszystko 20-calowymi alufelgami. A te reflektory to mogą mieć lasery, mili Państwo! Wow. A jak to jeździ?

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium