Auto Świat Używane Będziesz Miał Wydatki – sprawdzamy, używane BMW X5 II/X6 I

Będziesz Miał Wydatki – sprawdzamy, używane BMW X5 II/X6 I

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak

Będziesz Miał Wydatki to stary slogan, ale do opisywanych modeli X5 i X6 pasuje idealnie. Wysokie koszty wynikają i z kiepskiego stanu wielu aut, i z nowoczesnych rozwiązań, i z niskiej trwałości wielu podzespołów zastosowanych do budowy tych modeli.

BMW X5 mimo dużej masy i gabarytów świetnie daje sobie radę na drogach i to bez względu na warunki atmosferyczne.Żródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • BMW X5 II (E70) produkowano w latach 2006-13, kupisz je od 40 000 zł
  • BMW X6 I (E71/E72) powstawało w latach 2008-14, cena "startowa" wynosi 55 000 zł
  • X5 stawia na dopracowanie podwozia, ale ma też bardzo funkcjonalne nadwozie. X6 jest trochę ciaśniejsze, ale ma inne atuty, jak choćby design i układ napędowy
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Na początek trochę porównań – czy BMW X5 II i BMW X6 I w ogóle można łączyć, dla kogo są przeznaczone? Sprawa jest dosyć prosta i klarowna. Początkowo pokazano BMW X5 2. generacji. Auto nastawione na przyjemność z jazdy, ale przy tym bardzo praktyczne – w opcji pojawił się nawet 3. rząd siedzeń. Dwa lata później pokazano BMW X6, opracowane na bazie "X5-ki". Model, który wydawał się kompletnie bezsensowny – bo po co "niszczyć" praktyczne nadwozie i kto to słyszał: coupé w segmencie 4x4?

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak
Powiązane tematy:UżywaneSUVBMWBMW X6BMW X5