Auto Świat Używane Co warto kupić Używane A4 B8, BMW serii 3 E90 czy Klasa C W204? Mechanik nie gryzł się w język. Jest wygrany

Używane A4 B8, BMW serii 3 E90 czy Klasa C W204? Mechanik nie gryzł się w język. Jest wygrany

Wielka niemiecka trójka. Bierzemy pod lupę używane bestsellery Audi, BMW i Mercedesa, które teraz po latach kuszą coraz atrakcyjniejszą ceną. BMW serii 3 E90 debiutowało dwa lata wcześniej niż pozostałe w zestawieniu C-klasa i A4. Jednak to nie tylko z tego powodu trzeba dziś za nie zapłacić zdecydowanie mniej niż za rywali. Co na temat najmniejszych sedanów wielkiej, niemieckiej trójki mają do powiedzenia mechanicy? Które z tych trzech aut jest najlepszym wyborem?

MERCEDES klasy C (III)
MERCEDES klasy C (III)Auto Świat
  • W dobie dominacji SUV-ów i crossoverów klasyczne modele marek premium wciąż trzymają się mocno. Niemcy wciąż mogą pochwalić się pokaźnymi liczbami sprzedaży BMW serii 3, Mercedesa Klasy C i Audi A4, które ostatnio zmieniło nazwę na A5
  • Każdy z tych samochodów to obiekt pożądania i synonim klasy premium
  • Postanowiliśmy więc sprawdzić, ile trzeba zapłacić i na co uważać, wybierając jeden z tych samochodów po latach. Przy ocenie używanych BMW, Audi i Mercedesa konsultowaliśmy się oczywiście z mechanikami i kierowcami

Audi A4, BMW serii 3 czy Mercedes klasy C? Generacje, które biorą udział w naszym najnowszym rankingu, debiutowały na rynku około 20 lat temu, dlatego dziś można je kupić za niewielkie pieniądze. Szczególnie BMW, które rynkowo jest o dwa lata starsze od rywali - jego ceny sugerują, jakby ta różnica była znacznie większa. Jak przekłada się to na oceny mechaników? Czy rynek (a konkretniej ceny na rynku wtórnym) słusznie ocenia BMW serii 3 E90 najgorzej z tego zestawienia? O ocenę awaryjności Audi A4, BMW serii 3 i Mercedesa klasy C poprosiliśmy zaprzyjaźnionych fachowców. Ich opinie zestawiliśmy z naszymi wrażeniami z jazdy wielką, niemiecką trójką i na tej podstawie wystawiliśmy wszystkim autom ostateczne oceny. Które auto okazało się najlepsze?

Dalsza część artykułu dostępna jest dla subskrybentów Onet Premium. To dla Was powstają unikatowe treści, które wymagają od nas największego nakładu pracy. Subskrybując treści premium "Auto Świata", uzyskujecie też nieograniczony dostęp do treści płatnych innych renomowanych tytułów, m.in. Newsweeka, Forbesa, Business Insidera, Welta, Politico czy Przeglądu Sportowego oraz do podcastów dostępnych za pośrednictwem Onet Audio.