Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Co warto kupić

Co warto kupić

Samochód po 300 tys. km - Już złom czy wciąż auto?
Co warto kupić

Samochód po 300 tys. km - Już złom czy wciąż auto?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Pięć używanych modeli segmentu B z dieslem: małe auta mało palą
Co warto kupić

Pięć używanych modeli segmentu B z dieslem: małe auta mało palą

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używany Volkswagen Golf 6: poznaj jego największe wady
Co warto kupić

Używany Volkswagen Golf 6: poznaj jego największe wady

Volkswagen Golf szóstej generacji to samochód o podwójnej osobowości – może zdumiewać bezawaryjną i przyjemną eksploatacją, ale używany Volkswagen Golf potrafi również doprowadzić swego właściciela do skrajnej rozpaczy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Praktyczne vany za rozsądne pieniądze. TOP 10
Co warto kupić

Praktyczne vany za rozsądne pieniądze. TOP 10

Choć vany najlepiej wywiązują się z roli rodzinnych środków lokomocji, ich liczba na rynku pierwotnym drastycznie spadła. Pozostaje więc rynek wtórny, a na nim oferta jest bardzo szeroka. Mikrovany, vany kompaktowe, rodzinne "autobusy" – każdy znajdzie samochód dostosowany do własnych potrzeb. Oto nasz TOP 10 rodzinnych vanów w cenie już od 11 tys. zł.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
10 niedocenianych aut używanych, które warto kupić
Co warto kupić

10 niedocenianych aut używanych, które warto kupić

Znacie te samochody? Fakt, nigdy nie zrobiły zawrotnej kariery, ale z perspektywy czasu okazały się znacznie lepsze niż krążące o nich opinie. Dziś te auta na rynku wtórnym są tańsze od popularniejszych konkurentów, lecz w wielu przypadkach nie są od nich gorsze. Oto dziesięć używanych aut, które można kupić w okazyjnej cenie.

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10
Co warto kupić

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10

Zakup rasowego hot hatcha, czy też mocnego coupé, jest kosztowny, a do tego trudny. Można jednak, nie rezygnując ze stylu, kupić kompakt 3d z trwałym benzyniakiem. Przedstawiamy udane auta o mocy od 123 do 150 KM.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Mercedes SLS AMG - inwestycja lepsza niż w banku
Co warto kupić

Mercedes SLS AMG - inwestycja lepsza niż w banku

Mercedes SLS AMG czyli pierwsze samodzielnie zaprojektowane auto AMG zrobiło furorę. Wrażenie robią zarówno podnoszone do góry drzwi, jak i niesamowite osiągi. A to musiało odbić się na cenie.

Najlepsze auta za 40 tys. zł. Sprawdzamy 10 popularnych rodzinnych aut
Co warto kupić

Najlepsze auta za 40 tys. zł. Sprawdzamy 10 popularnych rodzinnych aut

Szukasz idealnego auta do jazdy na co dzień? Za 40 tys. zł można kupić atrakcyjny, praktyczny i trwały samochód kompaktowy. Radzimy, który wybrać i z jakim silnikiem, żeby jeździł długo i bezawaryjnie. Oto 10 naszych rekomendacji!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Oszczędne auta za 30-50 tys. zł na trudne czasy – TOP 10
Co warto kupić

Oszczędne auta za 30-50 tys. zł na trudne czasy – TOP 10

Ceny paliwa biją rekordy, nie zostaje nam nic innego, jak przyjrzeć się modelom na te kryzysowe czasy. Pod lupę bierzemy więc tym razem pojazdy, które nie tylko mało się psują, ale i jak najmniej palą. Lub jadą na prądzie. A do tego nie wydamy na nie fortuny, bo ich cena nie przekracza 50 tys. złotych.

Ten samochód jest jak szwedzka twierdza
Co warto kupić

Ten samochód jest jak szwedzka twierdza

Auta marki Volvo znane są jako połykacze kilometrów. Czas na test długodystansowy Volvo XC60 – dzikie zwierzęta za nim przepadały, a my?

Używane auto elektryczne. Czy da się już coś kupić w rozsądnej cenie?
Co warto kupić

Używane auto elektryczne. Czy da się już coś kupić w rozsądnej cenie?

Rynek elektrycznych aut używanych jest jeszcze w powijakach. Starsze modele nie mają tak dobrych parametrów jak obecne, ale kuszą ceną.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Alfa Romeo Giulietta czy Audi A3? Który model będzie lepszym wyborem?
Co warto kupić

Alfa Romeo Giulietta czy Audi A3? Który model będzie lepszym wyborem?

Od lat jest tak, że Alfę Romeo wybierają osoby, które podczas wyboru auta kierują się emocjami, chcą jeździć autem, które ma duszę i daje niepowtarzalną frajdę z jazdy. Audi wybierają osoby, które poza stylem i pewnym prowadzeniem na pierwszym miejscu stawiają bezawaryjną eksploatację. Czy faktycznie tak jest, że Alfa Romeo to auto podwyższonego ryzyka?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Strach ma szwedzkie oczy - czy warto kupić Saaba 9-3 II z silnikiem benzynowym 2.0?
Co warto kupić

Strach ma szwedzkie oczy - czy warto kupić Saaba 9-3 II z silnikiem benzynowym 2.0?

Używany model marki, której już na rynku nie ma? A po co, to przecież ryzyko – powiedzą niektórzy. Czy duże? Jak pokazuje Saab 9-3 II 1.8t (2.0) z przebiegiem 200 tys. km, wcale nie takie, jak mogłoby się niektórym wydawać. I choć ta wersja ma swoje bolączki, to wciąż może być ciekawą propozycją.

Używane Audi A3 - jakość na najwyższym poziomie. A jak z trwałością?
Co warto kupić

Używane Audi A3 - jakość na najwyższym poziomie. A jak z trwałością?

Bez wątpienia Audi A3 8V nie jest najtańszym kompaktem, bo ceny używanych egzemplarzy trudno uznać za atrakcyjne. Nie jest też liderem, jeśli chodzi o wielkość kabiny czy pojemność bagażników. Jednak Audi A3 oceniamy wysoko, bo pod względem jakości wykończenia, a przede wszystkim trwałości, nie mamy wiele do zarzucenia. No, może poza głupiejącą elektroniką.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Peugeot 208 - stylowy i wygodny, ale czy bezproblemowy?
Co warto kupić

Peugeot 208 - stylowy i wygodny, ale czy bezproblemowy?

Peugeot 208 to z pewnością stylowy i wygodny maluch? Ale czy trwały i bezproblemowy? Z tym bywa różnie, niestety, nie ma pewnych benzyniaków, o których można by powiedzieć, że używany Peugeot 208 to całkowicie bezpieczny wybór! Za to w gamie Peugeota 208 znajdziemy nowoczesne jednostki, często dające sporo przyjemności z jazdy i dość oszczędne, ale nie zawsze trwałe. Sprawdzamy, którą wersję Peugeot 208 warto wybrać?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
W tych autach trzeba zwrócić uwagę na rdzę
Co warto kupić

W tych autach trzeba zwrócić uwagę na rdzę

To, że w 15— lub 20-letnim samochodzie pojawia się korozja, nikogo specjalnie nie dziwi, ale gdy rdza atakuje kilkuletnie auto, można to już uznać za skandal. Przedstawiamy pojazdy, w których ryzyko tego problemu jest duże.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używany Seat Leon – łagodniejszy, większy, lepszy?
Co warto kupić

Używany Seat Leon – łagodniejszy, większy, lepszy?

Seat Leon III ma znacznie przyjemniejsze i mniej sztywne zawieszenie niż poprzednik, korzysta z poprawionych silników i okazuje się pożądany na rynku wtórnym. A co się w nim psuje?

Seat Ibiza 1.2 czy 1.4? Większy silnik to mniejsze ryzyko
Co warto kupić

Seat Ibiza 1.2 czy 1.4? Większy silnik to mniejsze ryzyko

Seat Ibiza to ciekawe auto segmentu B, które można kupić już za niewielkie pieniądze. Nawet dziś Seat Ibiza z 2002 r. może się podobać. Ciekawie wyglądają wersje zarówno 3-, jak i 5-drzwiowe, wnętrze też prezentuje się lepiej niż u wielu konkurentów. Obok pochwał podkreślimy jednak też negatywne cechy, głównie przeciętną jakość wykończenia – tworzywa nawet w nowych autach nie zachwycały, wiele egzemplarzy atakuje trzaskami.

BMW serii 5 (F10/F11) - luksusowa limuzyna za mniej niż 50 tys. zł
Co warto kupić

BMW serii 5 (F10/F11) - luksusowa limuzyna za mniej niż 50 tys. zł

BMW serii 5 F10/F11 ma mnóstwo zalet! Ten samochód nadal świetnie wygląda, fantastycznie się go prowadzi, często ma bogate wyposażenie, wrażenie robią też paleta silników i układ przeniesienia napędu. Do tego ceny są już na tyle atrakcyjne, że wiele osób może sobie pozwolić na tę generację "piątki".

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używana Mazda 2 - maluch dla wymagających
Co warto kupić

Używana Mazda 2 - maluch dla wymagających

Dobra wiadomość jest taka, że ta generacja Mazdy 2 okazuje się znacznie bardziej udana od poprzedniczki. Zła informacja to nadal wysokie ceny zakupu! Na zadbane egzemplarze musicie przeznaczyć przynajmniej 40 tys. zł.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Czy włoskie auta zawsze są ryzykowne?
Co warto kupić

Czy włoskie auta zawsze są ryzykowne?

Łamania stereotypów ciąg dalszy – po tym, jak wybraliśmy dla Was kilka modeli francuskich, które są godne polecenia, przyszedł czas na samochody włoskie.

Czy za 25-30 tys. zł można kupić dobrego SUV-a? [ANALIZA]
Co warto kupić

Czy za 25-30 tys. zł można kupić dobrego SUV-a? [ANALIZA]

Wszyscy chcą jeździć SUV-ami, ale nowe kosztują wyraźnie więcej niż ich odpowiedniki z normalnych (starych) segmentów. Za 100 tys. zł wybór nowych, nie za dużych SUV-ów i crossoverów jest już spory, ale to jednak duży wydatek. Dlatego wielu z nas sięga po SUV-y z rynku wtórnego. Na nim za 25-30 tys. zł można już nieźle powybrzydzać. Poniżej nasz TOP 10 używanych SUV-ów w tym przedziale cenowym. Różnych, tak jak różne są nasze potrzeby co do posiadania podwyższonego samochodu.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.