Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Co warto kupić

Co warto kupić

Suzuki Swift - Mini z Japonii. Czy to dobry wybór?
Co warto kupić

Suzuki Swift - Mini z Japonii. Czy to dobry wybór?

Fiat Panda III to prosty samochód. Czy warto go kupić?
Co warto kupić

Fiat Panda III to prosty samochód. Czy warto go kupić?

Najlepsze i najgorsze silniki TDI, czyli diesle Volkswagena
Co warto kupić

Najlepsze i najgorsze silniki TDI, czyli diesle Volkswagena

Silniki TDI, czyli diesle Grupy VW, to jedne z najpopularniejszych silników w Polsce – zarówno w używanych, jak i nowych autach. Prezentujemy najważniejsze z nich, wskazując, które są warte uwagi, a których zdecydowanie należy się wystrzegać.

Używana Toyota Prius. Z których lat jest najlepsza? Ile pali, koszty napraw i awarie
Co warto kupić

Używana Toyota Prius. Z których lat jest najlepsza? Ile pali, koszty napraw i awarie

Toyota Prius zdominowała rynek używanych hybryd. Co ciekawe, jako nowe auto wcale nie była taka popularna. Po pierwsze na przeszkodzie stała cena – dużo wyższa niż popularnych "superdiesli", po drugie – przeciętne osiągi, po trzecie – ciągły brak zaufania do mało znanej technologii. Toyota Prius dowiodła jednak swojej nadzwyczajnej trwałości, a handlarze wyciągają używane egzemplarze, skąd tylko się da.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Volkswagen Passat B8 - czy w końcu jest solidny?
Co warto kupić

Volkswagen Passat B8 - czy w końcu jest solidny?

Poprzednie generacje Volkswagena Passata (szczególnie B6 i B7) zaliczyły kilka poważnych wpadek jakościowych. Oferowany od 2014 roku Volkswagen Passat B8 miał być dopracowany pod każdym względem. Na ile to się udało?

Rodzinne auto za 100 tys. zł. TOP 5 i żadnego SUV-a
Co warto kupić

Rodzinne auto za 100 tys. zł. TOP 5 i żadnego SUV-a

Przy obecnych cenach nowych aut 100 tys. zł pozwala na zakup nowego samochodu kompaktowego lub crossovera z podstawowym silnikiem. Na rynku aut używanych taka kwota pozwala jednak na dużo większe szaleństwo. Dzisiaj Top 5 używanych samochodów klasy średniej za około 100 tys. zł.

Używany Peugeot 508 - nie ma się czego bać
Co warto kupić

Używany Peugeot 508 - nie ma się czego bać

Peugeot 508 pierwszej generacji kusi atrakcyjnym wyglądem i dobrymi cenami. Czy to wystarczy, aby zainteresować się używanym Peugeotem 508? A może francuska limuzyna ma kilka wad, które ją dyskwalifikują?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Nissan Qashqai kontra japońska konkurencja. Który SUV będzie lepszym wyborem?
Co warto kupić

Nissan Qashqai kontra japońska konkurencja. Który SUV będzie lepszym wyborem?

Rynkowy sukces Nissana Qashqaia zaskoczył wszystkich. W momencie debiutu rynkowego tego modeli nikt kto zna się na motoryzacji, nie spodziewał się, że kompaktowy SUV, jakich na rynku wiele, tak spodoba się klientom. Co równie ciekawe dotyczy to nie rynku aut nowy, ale również używanych. Co zatem warto kupić? Jakie wady i zalety mają pierwsza i druga generacja Nissana Qashqaia? Sprawdzamy ten model w porównaniu z japońską konkurencją.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Kto tanio kupuje, ten wcale nie żałuje! Test Dacii Duster na dystansie 100 tys. km
Co warto kupić

Kto tanio kupuje, ten wcale nie żałuje! Test Dacii Duster na dystansie 100 tys. km

Kto tanio kupuje, ten... wcale nie żałuje! A przynajmniej, jeśli chodzi o Dacię Duster II, bo SUV rumuńskiej marki pokazał w teśćie na dystansie 100 tys. km, że (względnie) niewygórowana cena wcale nie musi iść w parze z kiepską jakością i dużą awaryjnością.

Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost - dobry czy nie?
Co warto kupić

Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost - dobry czy nie?

Ford Fiesta VII to całkiem dopracowane auto, które miało swoje problemy, ale na szczęście dotyczą one przede wszystkim wersji z samego początku produkcji. Prezentowana Fiesta Active dostępna do 2018 roku miewa tylko niektóre z nich.

Citroen Berlingo II - praktyczny kombivan z mnóstwem problemów
Co warto kupić

Citroen Berlingo II - praktyczny kombivan z mnóstwem problemów

Osobowa wersja Citroena Berlingo drugiej generacji kusi fanów dużych aut do wszystkiego. Prawda jest jednak taka, że w przypadku tego samochodu trzeba mocno uważać, bo pomimo dość prostej konstrukcji, może być on już bardzo wyeksploatowany. Sprawdzamy, na co zwrócić szczególną uwagę!

Używana Skoda Kamiq - lepiej postawić na sprawdzone wersje
Co warto kupić

Używana Skoda Kamiq - lepiej postawić na sprawdzone wersje

Skoda Kamiq jest na rynku od czterech lat. Najmniejszy SUV czeskiego producenta to ciekawa alternatywa dla klasycznych samochodów segmentu B i C. Postanowiliśmy sprawdzić, czy Skoda Kamiq to dobry pomysł?

Mercedes GLA - droga zabawa czy opłacalna inwestycja?
Co warto kupić

Mercedes GLA - droga zabawa czy opłacalna inwestycja?

Crossover Mercedesa zbudowany na bazie klasy A sporo kosztuje pytanie, czy warto dużo zapłacić za ten model? Postanowiliśmy sprawdzić, co ma do zaoferowania pierwsza generacja Mercedesa GLA.

Rodzinne auto już za 10 tys. zł? Oto nasz TOP 5
Co warto kupić

Rodzinne auto już za 10 tys. zł? Oto nasz TOP 5

Ford Mondeo, Volkswagen Passat czy Opel Insignia, to od wielu lat modele wybierane przez osoby poszukujące praktycznego rodzinnego auta, które może być również namiastką luksusowej limuzyny. Ale te modele to wybór oczywisty. W naszym TOP 5 są i auta popularne, i nieoczywiste propozycje, bo wśród nich również można znaleźć modele i wersje, które są dobrym wyborem. Co najważniejsze — za bardzo rozsądne pieniądze.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Ford EcoSport - Czy jest to samochód dla Ciebie?
Co warto kupić

Ford EcoSport - Czy jest to samochód dla Ciebie?

EcoSport to samochód światowy Forda, który na wielu rynkach odniósł sukces. W Europie był nieco spóźnionym graczem, a do tego początkowo oferował niewystarczającą jakość wykonania, która zraziła klientów. Sprawdziliśmy, jak trwałość tego modelu wygląda dzisiaj.

Luksusową limuzynę można kupić już za 25 tys. zł. Ale czy warto?
Co warto kupić

Luksusową limuzynę można kupić już za 25 tys. zł. Ale czy warto?

Auta klasy wyższej kuszą zwłaszcza na rynku wtórnym – komfortem, wyposażeniem, mocnymi silnikami, a także ceną! Musicie jednak pamiętać, że duże auto to też niemałe wydatki na naprawy, serwis, ubezpieczenie, paliwo. Sprawdzamy pięć modeli w cenie już od 25 tys. zł.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane Suzuki SX4 S-Cross. Twój mechanik nie będzie zadowolony!
Co warto kupić

Używane Suzuki SX4 S-Cross. Twój mechanik nie będzie zadowolony!

Suzuki SX4 należy do wymierającego gatunku aut, które niczego nie udają. To nie kolejny modny multiinterfejsowy SUV-Coupé klasy premium, mający więcej wyświetlaczy niż jego silnik cylindrów i który zakopuje się na samą myśl o zjeździe z utwardzonej drogi. Produkowany na Węgrzech crossover japońskiej marki to zbyt mało doceniany samochód, który potrafi więcej, niż tylko dowieźć emeryta na działkę.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Podobno samochodów na F się nie kupuje. Te modele są jednak wyjątkiem
Co warto kupić

Podobno samochodów na F się nie kupuje. Te modele są jednak wyjątkiem

Po niektóre auta ustawiają się kolejki, po inne – jakby nieco mniejsze. Ale czasem warto się właśnie takim nie do końca docenianym modelem zainteresować, bo może okazać się lepszy niż to, co chcą mieć wszyscy. Do wyboru: Citroen C4, Fiat Bravo, Mercedes klasy B, Peugeot 308 i Renault Mégane.

Co się psuje w samochodzie po 100 tys. km? Małe usterki, duże koszty
Co warto kupić

Co się psuje w samochodzie po 100 tys. km? Małe usterki, duże koszty

Producenci nie robią już długowiecznych aut – przewidywalny czas opłacalnego ich użytkowania skraca się do kilku lat. W tym czasie trzeba jednak zarobić na częściach i serwisie – w nowych autach kryje się wiele kosztownych niespodzianek. Co się popsuje w samochodzie z przebiegiem 100 tys. km? Lista usterek może być naprawdę długa.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane auto z dieslem - ten wybór jest ryzykowny
Co warto kupić

Używane auto z dieslem - ten wybór jest ryzykowny

Kupno samochodu klasy średniej za 15-20 tys. zł wydaje się łatwe, bo ofert jest dużo. Niestety, niektóre z tych aut mają nieudane silniki Diesla. Oto bardzo ryzykowna piątka.

Jaguar XJR - lepszy niż opinia o nim
Co warto kupić

Jaguar XJR - lepszy niż opinia o nim

Jaguar XJ to uosobienie elegancji. Topowy model XJR odznacza się dodatkowo sporą dawką sportowości. Jaguar X350 to ostatni Jaguar, który może pochwalić się jeszcze klasycznym designem marki – już choćby z tego powodu jest klasykiem.

Używane auta sportowe. TOP 10. Każde z nich stworzono dla tych, co czerpią radość z jazdy
Co warto kupić

Używane auta sportowe. TOP 10. Każde z nich stworzono dla tych, co czerpią radość z jazdy

Używane auta sportowe to z jednej strony najbardziej emocjonujący segment rynku, z drugiej – najbardziej ryzykowny! Podczas kupna samochodu sportowego trzeba więc zachować szczególną ostrożność i kierować się zasadą: szybkie auto kupuje się powoli! W naszym TOP 10 zebraliśmy dziesięć modeli, które zadowolą każdego fana motoryzacji.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.