Auto Świat Używane Co warto kupić Cztery limuzyny, które można dziś tanio kupić, ale nie da się ich tanio naprawić

Cztery limuzyny, które można dziś tanio kupić, ale nie da się ich tanio naprawić

Można je dziś kupić za 20-30 tys. zł, choć są i egzemplarze kilka razy droższe. Imponujące limuzyny najwyższej klasy mają mocne silniki, przestronne luksusowe wnętrza, ogromne bagażniki i setki systemów, które dopiero niedawno trafiły do zwykłych samochodów. Kiedyś to były auta w cenie mieszkania, dziś można je mieć za kilka średnich pensji. Ich zakup może być jednak poważnym i kosztownym błędem.

Volkswagen PhaetonVolkswagen
  • 20-30 tys. zł wystarczy, by kupić auta z naszej listy. Sęk w tym, że tyle samo można zostawić już podczas pierwszej wizyty w serwisie
  • W przypadku tych aut ich stan techniczny jest ekstremalnie ważny
  • Zakup i utrzymanie takiej limuzyny to opcja tylko dla odważnych i uważnych

Nie chodzi wyłącznie o wydatki na paliwo. Bywa bowiem, że w przypadku znajdujących się w zestawieniu Audi, BMW, Mercedesa i Volkswagena pieniądze wydane na stacji są tylko kroplą w morzu gotówki, którą wydacie na ich utrzymanie. Prestiż za niewielkie pieniądze? To niemożliwe, a te auta są na to najlepszym dowodem.