O kampanii można dowiedzieć się z informacji opublikowanej na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), ale oczywiście wszyscy właściciele objętych akcją samochodów zostali o niej powiadomieni osobiście i zaproszeni na wizytę w serwisie. Na polskim rynku to 13 pojazdów.
Problem dotyczy modelu Rolls-Royce Ghost II generacji (w tym wersji Black Badge), a konkretnie egzemplarzy powstałych w Wielkiej Brytanii w początkowym okresie produkcji, czyli od 2020 r. Zestaw wskaźników pokryty jest szkłem hartowanym, które podczas mocnego uderzenia bocznego może pęknąć na małe kawałki, zwiększając ryzyko obrażeń u kierowcy i pasażerów.
Ta niedoskonałość została wyeliminowana przez producenta, który od grudnia 2022 r. stosuje w modelu Ghost dwuwarstwowe szkło laminowane, jednak w starszych egzemplarzach konieczna jest ingerencja serwisu brytyjskiej marki. Polega ona na nałożeniu powłoki ochronnej na zestaw wskaźników.