Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań PDF
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
- Porady dla kierowców
- Porady dla warsztatów
- Wyszukiwarka warsztatów
- O Dobrym Warsztacie
- Dodaj warsztat
Treści premium
...
Auto Świat
Z drugiej ręki
Z drugiej ręki
Premium
Silniki Toyoty — benzyniaki pewniejsze!
W palecie Toyoty radzimy postawić na proste jednostki benzynowe – nie mają oszałamiających osiągów, ale większość wyróżnia się naprawdę wysoką niezawodnością. Diesle? Tu ryzyko wydatków jest większe.
Największe silnikowe wpadki producentów!
Naprawa diesli dużo kosztuje, benzyniaki to pewniejszy zakup – coraz częściej spotykamy się z taką opinią i często jest ona uzasadniona. Ale również silniki benzynowe sprawiają kłopoty – pokazujemy, których lepiej unikać.
Premium
Diesle wysokiego ryzyka! Samochodów z tymi silnikami unikaj jak ognia!
Pośpiech na etapie konstruowania, krótka faza testów, niewłaściwy serwis, bardzo drogie części zamienne. Przyczyn problemów może być wiele, ale efekt za każdym razem jest taki sam – duże wydatki w serwisach!
Premium
Polecane silniki Opla. Łatwo o dobrą jednostkę
Ople to niezbyt drogie, popularne samochody. Czy w takim przypadku można liczyć na solidne silniki? Okazuje się, że bez problemów znajdziecie konstrukcje godne zaufania – zarówno wśród benzyniaków, jak i diesli.
Premium
Dobre benzyniaki i diesle - silniki Hyundaia i Kii
W ciągu ostatnich 10 lat auta koreańskiego koncernu Hyundaia i Kii dojrzały i zdążyły już zapracować na swoją renomę. Wzrosła też ich trwałość. Duża w tym zasługa udanych silników, zarówno benzyniaków, jak i turbodiesli.
Premium
Gwiazda w końcu zabłysła: Mercedes klasy E (W212/S212)
Problemy z trwałością Mercedesa klasy E zaczęły się kilkanaście lat temu. Generacja z lat 2009-16 wypada pod tym względem znacznie lepiej.
Premium
Top 5: małe i trwałe auta za 10 tys. zł
Za 10 tys. zł bez większego trudu kupicie mały, miejski samochód, który będzie tani w utrzymaniu, a do tego nie powinien się przesadnie psuć. Przedstawiamy pięć najciekawszych propozycji z segmentów A i B.
Premium
Rodzinne auta od 10 do 30 tys zł - kiedy ważne są wygląd i bagażnik
Chcielibyście mieć ładne auto klasy średniej, przypominające z wyglądu sedana, które jednak byłoby od niego bardziej użyteczne? Powinniście więc zainteresować się liftbackami – oto nasze propozycje w przedziale 10-30 tys. zł
Premium
Renault Espace IV dCi - tani, rodzinny ale kapryśny van
Renault Espace IV wprowadzono w 2002 r., czyli wtedy, gdy paleta modeli Renault przechodziła wyraźny kryzys jakościowy. Czy nowoczesny duży van nie będzie więc pułapką, szczególnie gdy nastawiamy się na zakup wersji wysokoprężnej? Nie liczcie, że przegląd Renault Espace ograniczy się do standardowych czynności. Ale – wbrew pozorom – auto nie wypada źle
Premium
Używane Renault Megane III - to tanie i... dobre auto
Lata lecą, a Megane 3. generacji wciąż nieźle się trzyma! Nie jest to co prawda idealne auto, które w serwisach pojawia się jedynie na przeglądy olejowe, ale jego trwałość jest zadowalająca. Poza tym można je tanio kupić.
Premium
Skoda Octavia III: udana, tylko czy trwała?
Skoda Octavia III w 2017 roku przeszła face lifting. Postanowiliśmy sprawdzić, co do zaoferowania mają wersje sprzed niego, które coraz częściej trafiają na rynek wtórny.
Czy nadal dają dużo frajdy z jazdy? Porównanie pięciu hot-hatchy
Czy starsze auta nadal mogą dać dużo frajdy z jazdy? A jeśli tak, to który z nich jest najlepszy? Porównujemy pięć dziesięcioletnich hot-hatchy, które jako nowe kosztowały ok. 100 tys. zł. Dzisiaj możecie stać się ich właścicielami za mniej więcej 20 proc. tej ceny.
Raport Jakości 2017
Typowe usterki, akcje naprawcze, raport TÜV, testy na dystansie 100 tys. km, warunki gwarancji i test ASO – oto kryteria, które braliśmy pod uwagę podczas tworzenia Raportu Jakości 2017. Poznajcie wyniki!
Premium
15 najlepszych samochodów za 10 tys. zł
Kwota 10 tys. zł to dużo i mało na zakup używanego samochodu, ale przy odrobinie szczęścia znajdziecie pojazd w niezłym stanie. Wybraliśmy dla was 15 propozycji z różnych klas, którymi warto się zainteresować.
Ford maksymalnie udany? Sprawdzamy Forda S-Maxa z silnikami Diesla
Używany Ford S-Max to model poszukiwany na rynku. Prześwietlamy wersje z dieslami
Premium
Top 5: limuzyny za dwie pensje
Zakup samochodu klasy średniej za kilka tysięcy złotych jest dość mocno ryzykowny. W tym przypadku musimy wybierać wśród mocno wyeksploatowanych aut. Nasza piątka pokazuje jednak, że jest to jak najbardziej możliwe.
Niedrogie i dobre w teren - terenówki z końca lat 90.
Różnią się ceną, wielkością i walorami użytkowymi, ale łączy je bezkompromisowa budowa: rama, sztywne mosty, reduktory. Oto pięć terenówek z prawdziwego zdarzenia! Naszym zdaniem to jedne z najciekawszych propozycji wśród konstrukcji z końca lat 90. XX w.
Premium
Toyota Aygo I 1.0 – mały, tani, solidny
Wystarczająca dynamika, niskie spalanie, wysoka trwałość – benzynowe Aygo to dobra propozycja do miasta
Z drugiej ręki - Renault Clio III 1.2
Silnik 1.2 nie zachwyca dynamiką, ale pozostałe cechy auta, w tym również trwałość, to spore zalety Clio III.
Premium
Niezawodny i trwały lekki SUV - używana Honda HR-V 1.6
HR-V ma swoje lata, ale wciąż może być dobrym wyborem, zwłaszcza gdy macie do wydania kilkanaście tysięcy złotych.
Pokaż więcej
Następna