Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Z drugiej ręki

Z drugiej ręki

Diesle wysokiego ryzyka! Samochodów z tymi silnikami unikaj jak ognia!

Diesle wysokiego ryzyka! Samochodów z tymi silnikami unikaj jak ognia!

Pośpiech na etapie konstruowania, krótka faza testów, niewłaściwy serwis, bardzo drogie części zamienne. Przyczyn problemów może być wiele, ale efekt za każdym razem jest taki sam – duże wydatki w serwisach!

Silniki Toyoty — benzyniaki pewniejsze!

Silniki Toyoty — benzyniaki pewniejsze!

W palecie Toyoty radzimy postawić na proste jednostki benzynowe – nie mają oszałamiających osiągów, ale większość wyróżnia się naprawdę wysoką niezawodnością. Diesle? Tu ryzyko wydatków jest większe.

Polecane silniki Opla. Łatwo o dobrą jednostkę

Polecane silniki Opla. Łatwo o dobrą jednostkę

Ople to niezbyt drogie, popularne samochody. Czy w takim przypadku można liczyć na solidne silniki? Okazuje się, że bez problemów znajdziecie konstrukcje godne zaufania – zarówno wśród benzyniaków, jak i diesli.

Największe silnikowe wpadki producentów!

Największe silnikowe wpadki producentów!

Naprawa diesli dużo kosztuje, benzyniaki to pewniejszy zakup – coraz częściej spotykamy się z taką opinią i często jest ona uzasadniona. Ale również silniki benzynowe sprawiają kłopoty – pokazujemy, których lepiej unikać.

Skoda Octavia III: udana, tylko czy trwała?

Skoda Octavia III: udana, tylko czy trwała?

Skoda Octavia III w 2017 roku przeszła face lifting. Postanowiliśmy sprawdzić, co do zaoferowania mają wersje sprzed niego, które coraz częściej trafiają na rynek wtórny. Trzecia generacja Octavii, najlepiej sprzedającego się samochodu w Polsce, zadebiutowała na naszym rynku w marcu 2013 r. (początkowo jako liftback, kombi pojawiło się kilka miesięcy później), do produkcji weszła zaś pod koniec 2012 r.

Dobre benzyniaki i diesle - silniki Hyundaia i Kii

Dobre benzyniaki i diesle - silniki Hyundaia i Kii

W ciągu ostatnich 10 lat auta koreańskiego koncernu Hyundaia i Kii dojrzały i zdążyły już zapracować na swoją renomę. Wzrosła też ich trwałość. Duża w tym zasługa udanych silników, zarówno benzyniaków, jak i turbodiesli.

Gwiazda w końcu zabłysła: Mercedes klasy E (W212/S212)

Gwiazda w końcu zabłysła: Mercedes klasy E (W212/S212)

Problemy z trwałością Mercedesa klasy E zaczęły się kilkanaście lat temu. Generacja z lat 2009-16 wypada pod tym względem znacznie lepiej.

Top 5: małe i trwałe auta za 10 tys. zł

Top 5: małe i trwałe auta za 10 tys. zł

Za 10 tys. zł bez większego trudu kupicie mały, miejski samochód, który będzie tani w utrzymaniu, a do tego nie powinien się przesadnie psuć. Przedstawiamy pięć najciekawszych propozycji z segmentów A i B.

Rodzinne auta od 10 do 30 tys zł - kiedy ważne są wygląd i bagażnik

Rodzinne auta od 10 do 30 tys zł - kiedy ważne są wygląd i bagażnik

Chcielibyście mieć ładne auto klasy średniej, przypominające z wyglądu sedana, które jednak byłoby od niego bardziej użyteczne? Powinniście więc zainteresować się liftbackami – oto nasze propozycje w przedziale 10-30 tys. zł

Renault Espace IV dCi - tani, rodzinny ale kapryśny van

Renault Espace IV dCi - tani, rodzinny ale kapryśny van

Renault Espace IV wprowadzono w 2002 r., czyli wtedy, gdy paleta modeli Renault przechodziła wyraźny kryzys jakościowy. Czy nowoczesny duży van nie będzie więc pułapką, szczególnie gdy nastawiamy się na zakup wersji wysokoprężnej? Nie liczcie, że przegląd Renault Espace ograniczy się do standardowych czynności. Ale – wbrew pozorom – auto nie wypada źle

Używane Renault Megane III - to tanie i... dobre auto

Używane Renault Megane III - to tanie i... dobre auto

Lata lecą, a Megane 3. generacji wciąż nieźle się trzyma! Nie jest to co prawda idealne auto, które w serwisach pojawia się jedynie na przeglądy olejowe, ale jego trwałość jest zadowalająca. Poza tym można je tanio kupić.

Czy nadal dają dużo frajdy z jazdy? Porównanie pięciu hot-hatchy

Czy nadal dają dużo frajdy z jazdy? Porównanie pięciu hot-hatchy

Czy starsze auta nadal mogą dać dużo frajdy z jazdy? A jeśli tak, to który z nich jest najlepszy? Porównujemy pięć dziesięcioletnich hot-hatchy, które jako nowe kosztowały ok. 100 tys. zł. Dzisiaj możecie stać się ich właścicielami za mniej więcej 20 proc. tej ceny.

Raport Jakości 2017

Raport Jakości 2017

Typowe usterki, akcje naprawcze, raport TÜV, testy na dystansie 100 tys. km, warunki gwarancji i test ASO – oto kryteria, które braliśmy pod uwagę podczas tworzenia Raportu Jakości 2017. Poznajcie wyniki!

15 najlepszych samochodów za 10 tys. zł

15 najlepszych samochodów za 10 tys. zł

Kwota 10 tys. zł to dużo i mało na zakup używanego samochodu, ale przy odrobinie szczęścia znajdziecie pojazd w niezłym stanie. Wybraliśmy dla was 15 propozycji z różnych klas, którymi warto się zainteresować.

Ford maksymalnie udany? Sprawdzamy Forda S-Maxa z silnikami Diesla

Ford maksymalnie udany? Sprawdzamy Forda S-Maxa z silnikami Diesla

Używany Ford S-Max to model poszukiwany na rynku. Prześwietlamy wersje z dieslami

Top 5: limuzyny za dwie pensje

Top 5: limuzyny za dwie pensje

Zakup samochodu klasy średniej za kilka tysięcy złotych jest dość mocno ryzykowny. W tym przypadku musimy wybierać wśród mocno wyeksploatowanych aut. Nasza piątka pokazuje jednak, że jest to jak najbardziej możliwe.

Niedrogie i dobre w teren - terenówki z końca lat 90.

Niedrogie i dobre w teren - terenówki z końca lat 90.

Różnią się ceną, wielkością i walorami użytkowymi, ale łączy je bezkompromisowa budowa: rama, sztywne mosty, reduktory. Oto pięć terenówek z prawdziwego zdarzenia! Naszym zdaniem to jedne z najciekawszych propozycji wśród konstrukcji z końca lat 90. XX w.

Toyota Aygo I 1.0 – mały, tani, solidny

Toyota Aygo I 1.0 – mały, tani, solidny

Wystarczająca dynamika, niskie spalanie, wysoka trwałość – benzynowe Aygo to dobra propozycja do miasta

Z drugiej ręki - Renault Clio III 1.2

Z drugiej ręki - Renault Clio III 1.2

Silnik 1.2 nie zachwyca dynamiką, ale pozostałe cechy auta, w tym również trwałość, to spore zalety Clio III.

Niezawodny i trwały lekki SUV  - używana Honda HR-V 1.6

Niezawodny i trwały lekki SUV - używana Honda HR-V 1.6

HR-V ma swoje lata, ale wciąż może być dobrym wyborem, zwłaszcza gdy macie do wydania kilkanaście tysięcy złotych.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test