Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat auto elektryczne

auto elektryczne

Mercedes AMG Vision – wizja elektrycznego bolidu z rekinią paszczą
Wiadomości

Mercedes AMG Vision – wizja elektrycznego bolidu z rekinią paszczą

Nowy Fiat 500 na torze testowym w ogrodzie na dachu dawnej fabryki
Testy

Nowy Fiat 500 na torze testowym w ogrodzie na dachu dawnej fabryki

Materiał promocyjny
Jaguar I-PACE - luksus, elegancja i sportowe osiągi
Aktualności

Jaguar I-PACE - luksus, elegancja i sportowe osiągi

Komfortowa kabina, nienaganne prowadzenie, wzorowa stabilność jazdy, ekskluzywny charakter i wszystko to zamknięte w dynamicznej sylwetce sportowego SUVA. Taki właśnie jest elektryczny Jaguar I-PACE

Aż robi się ciemno przed oczami. Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S przyspiesza do 100 km/h w 2,9 s!
Testy

Aż robi się ciemno przed oczami. Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S przyspiesza do 100 km/h w 2,9 s!

Jedna, dwie, trzy sekundy, a nawet w nieco krótszym czasie Taycan Cross Turismo Turbo S uzyskuje 100 km/h ze startu. W teście sprawdzamy, jakie zalety poza świetnym przyspieszeniem ma to rodzinno-terenowe Porsche.

Nowa klasa biznes wśród elektryków? Już wiemy, jak jeździ Mercedes EQE
Testy

Nowa klasa biznes wśród elektryków? Już wiemy, jak jeździ Mercedes EQE

Pierwsza jazda Mercedesem EQE, któremu pozwolono wykorzystać rozwiązania techniczne topowego elektryka EQS. Czy elektryczna klasa E jest tym samym bliższa klasie S niż kiedykolwiek wcześniej?

E-Transit - zadebiutował pierwszy elektryczny dostawczak Forda. Byliśmy na premierze i znamy ceny
Wiadomości

E-Transit - zadebiutował pierwszy elektryczny dostawczak Forda. Byliśmy na premierze i znamy ceny

E-Transit ma taką samą przestrzeń ładunkową i gabaryty zewnętrzne jak tylnonapędowe wersje spalinowe, ale zamiast diesla pod maską i resorów z tyłu ma oś wielowahaczową i jednostkę elektryczną o mocy 184 lub 269 KM. Z akumulatorem o pojemności użytkowej 67 kWh przy 30-procentowym załadunku może przejechać na prądzie nawet 308 km. Ceny Forda E-Transita w wersji Van 350 L3H2 zaczynają się od 233 775 zł (netto).

Nowe Audi A2 e-tron – drugie podejście
Wiadomości

Nowe Audi A2 e-tron – drugie podejście

Audi chce mocniej postawić na luksus, ale nawet marce premium potrzebny jest mały samochód. Czy to szansa na odrodzenie Audi A2 w elektrycznym wydaniu e-tron?

Mercedes EQE – co potrafi elektryczny odpowiednik klasy E?
Testy

Mercedes EQE – co potrafi elektryczny odpowiednik klasy E?

Mercedes EQE technologicznie i stylistycznie nawiązuje do większego EQS-a. Elektryczna limuzyna wejdzie na rynek w połowie roku. Mieliśmy okazję zobaczyć ją z bliska i przejechać się nią na fotelu pasażera.

Fisker Ocean – do dwóch razy sztuka
Wiadomości

Fisker Ocean – do dwóch razy sztuka

Henrik Fisker zaprezentuje swój nowy model Ocean po raz pierwszy w Europie podczas Mobile World Congress w Barcelonie. Założona przez byłego designera BMW i Astona Martina firma planuje rozpocząć sprzedaż elektrycznego SUV-a jeszcze w 2022 r.

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ – pierwsze elektryczne AMG
Wiadomości

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ – pierwsze elektryczne AMG

Mercedes-AMG EQS 53 to pierwszy elektryczny model AMG. Dwa silniki o łącznej mocy 761 KM zapewniają mu znakomite osiągi, a akumulator o pojemności 107,8 kWh – zasięg do 586 km. Superelektryk jest już dostępny w ofercie w Polsce.

Dacia Spring – elektryczna mobilność dla mas
Testy

Dacia Spring – elektryczna mobilność dla mas

Dacia Spring to najtańszy elektryk w Polsce. Niewielki i lekki samochód segmentu A z 45-konnym silnikiem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 21,9 s. Producent obiecuje zasięg 230 km (w mieście nawet 305 km). W teście sprawdzamy, czy obietnice folderu Dacii są do spełnienia w praktyce?

Kia EV6 GT-Line 77 kWh AWD – elektryk w trasie
Testy

Kia EV6 GT-Line 77 kWh AWD – elektryk w trasie

To, że samochód elektryczny sprawdza się w mieście, nie jest odkryciem. Ale jak spisuje się w trasie? Sprawdziliśmy to na przykładzie podróży z Warszawy do Bydgoszczy nowym elektrycznym modelem z Korei – 325-konną Kią EV6 GT-Line 77 kWh AWD.

Audi RS e-tron GT i Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+  – cisza elektryka kontra ryk V8
Testy nowych samochodów

Audi RS e-tron GT i Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ – cisza elektryka kontra ryk V8

Audi RS e-tron GT i Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ – oba mocne, superszybkie i w podobnej cenie, ale diametralnie różniące się charakterem. Jak wygląda bezpośrednie starcie nowoczesnego superelektryka z tradycyjnym autem spalinowym napędzanym V8 biturbo?

Foxtron – podwykonawca Apple'a z nową marką samochodową
Wiadomości

Foxtron – podwykonawca Apple'a z nową marką samochodową

O firmie Foxconn, która na zlecenie Apple'a produkuje m.in. iPhone'y, zrobiło się głośno kilka lat temu, gdy wyszło na jaw, że nielegalnie wytwarza smartfony i zatrudnia pracowników w skandalicznych warunkach. Teraz sytuacja się zmieniła o 180 stopni i o tajwańskim producencie mówi się dobrze.

Mini – następna generacja będzie ostatnią spalinową
Aktualności

Mini – następna generacja będzie ostatnią spalinową

W 2023 r. pojawi się następna generacja klasycznego 3-drzwiowego Mini, ostatnia, która będzie dostępna z napędem spalinowym. Podobnie jak dotychczasowy model nowe Mini pojawi się także wersji czysto elektrycznej. Auto otrzyma zupełnie nowe wnętrze.

BMW i4 M50 – trzyma w napięciu
Testy

BMW i4 M50 – trzyma w napięciu

Kolejny elektryk z Monachium na starcie. Tym razem BMW spuściło ze smyczy i4 M50 – rasowe 4-drzwiowe coupé z napędem elektrycznym. Nic dziwnego, że zaiskrzyło! Oto nasze wrażenia z jazdy.

Kia EV6 – nowe auto Rafaela Nadala
Wiadomości

Kia EV6 – nowe auto Rafaela Nadala

Rafael Nadal już od dawna jest ambasadorem marki Kia na świecie. Teraz odebrał kluczyki do nowej Kii EV6, włączając się w ten sposób w promowanie elektromobilności.

Kia EV6 szybka jak Porsche Taycan
Testy

Kia EV6 szybka jak Porsche Taycan

Nowa Kia EV6 potrafi coś, co szczególnie cenimy w niemieckich elektrykach premium – Porsche Taycanie i Audi e-tronie GT. Dzięki 800-woltowej instalacji pokładowej jej akumulator może być naładowany do 80 proc. w czasie krótszym niż 20 minut. Nareszcie mamy szansę wypróbować ją w praktyce.

Czy auto elektryczne może zastąpić samochód z silnikiem spalinowym?
Testy nowych samochodów

Czy auto elektryczne może zastąpić samochód z silnikiem spalinowym?

Renault ZOE od lat jest europejskim bestsellerem w segmencie aut elektrycznych. Przez pięć miesięcy mieliśmy okazję przekonać się, czy ta popularność jest zasłużona. Oto podsumowanie naszego testu.

Renault i Software Republique - Francja stworzy własne oprogramowanie do aut
Aktualności

Renault i Software Republique - Francja stworzy własne oprogramowanie do aut

Szefowie pięciu potężnych francuskich firm łączą siły i ostrzegają o zagrożeniach dla europejskiej suwerenności. Renault wspólnie z firmami z branży informatycznej, elektronicznej i zbrojeniowej zapowiada zupełnie nowy ekosystem i oprogramowanie do samochodów kolejnej generacji.

Mercedes EQS z kosmicznym kokpitem - ma megawyświetlacz o szerokości 141 cm
Aktualności

Mercedes EQS z kosmicznym kokpitem - ma megawyświetlacz o szerokości 141 cm

Premierę Mercedesa EQS, elektrycznego odpowiednika luksusowej klasy S, zapowiedziano na połowę kwietnia, ale stuttgarcki producent uchyla rąbka tajemnicy, prezentując szczegóły wnętrza limuzyny. Największe wrażenie robi opcjonalny 141-centymetrowy wyświetlacz, zajmujący całą deskę rozdzielczą.

ID.4 – to auto zmieni Volkswagena
Testy nowych samochodów

ID.4 – to auto zmieni Volkswagena

Volkswagen ID.4 to w świecie elektromobilności odpowiednik Tiguana – globalnie najlepiej sprzedającego się modelu marki z Wolfsburga. Zasięg, przestronność, wyposażenie – na papierze wszystko wygląda ładnie. A jak jest w rzeczywistości?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.