Logo

Rodzinne auto za rozsądne pieniądze. Nowość Dacii może namieszać na rynku

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Wersja siedmioosobowa jest o 4 tys. zł droższa od pięcioosobowej. Trzeci rząd siedzeń wbrew pozorom nadaje się nie tylko dla dzieci, dorośli też tu usiądą
  • Hałas w kabinie 72 dB przy 130 km/h to głośniej niż w typowych kompaktach, choć szum nie jest bardzo uciążliwy
  • Jogger jest zadziwiająco lekki: nasza waga wskazała tylko 1268 kg, czyli mniej niż np. hybrydowe Renault Clio
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata", które do sprzedaży trafi w poniedziałek 4 kwietnia. Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go wcześniej
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Jogger to klasa sama w sobie, trudno wskazać dla niego bezpośredniego konkurenta. Z długością 4,55 m jest krótszy od typowych kompaktowych kombi, bliżej mu do kombivanów, ale jest od nich niższy, no i ma większy prześwit – Dacia podaje 200 mm, czym przebija nawet niejednego SUV-a, którego cechy też są w koncepcji Joggera widoczne. W ofercie zastąpił zarówno Logana MCV, jak i Lodgy.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu