Logo
TestyTesty nowych samochodówFord Fiesta ST idzie jak zły, czyni dobro

Ford Fiesta ST idzie jak zły, czyni dobro

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Ford ma długą tradycję budowy wybitnych "kieszonkowych rakiet" w dobrych cenach. Fiesta ST po face liftingu stała się jeszcze lepsza, jednocześnie też wyraźnie zdrożała – jak wszystko. Za to frajdę z jazdy zapewnia jak mało który hot hatch.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Ford Fiesta ST (2022, 7. generacja, lifting)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Ford Fiesta ST (2022, 7. generacja, lifting)

Rasowy mały hot hatch za mniej niż 100 000 zł? Tylko z drugiej ręki. Nowe 200-konne modele segmentu B nie dość, że są coraz rzadszym gatunkiem, to do tego cenowo wjechały w obszary niedawno zarezerwowane dla szybkich kompaktów. Ford Fiesta ST po face liftingu nie jest tu wyjątkiem (od 116 400 zł), ale przynajmniej kosztuje o 10-12 tys. zł mniej niż bezpośredni rywale – VW Polo GTI i Hyundai i20 N. A jeśli chodzi o przelicznik frajda/cena, to gra w czołówce całego rynku.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy:
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium