• W terenie z pomocą przychodzą dwa dodatkowe tryby jazdy: Offroad i Offroad+.
  • Mocny silnik Diesla i napęd 4x4 czynią z klasy C All Terrain idealnego holownika.
  • Mimo wyżej położonego środka ciężkości All Terrain prowadzi się znakomicie.

Offroad w okresie pandemii przeżył rozkwit, sam jestem tego przykładem. Możliwość przebywania na łonie natury, sprawdzenia swoich umiejętności oraz duch rywalizacji, a wszystko to odbywające się w bezpiecznych warunkach (niskie prędkości), sprawiły, że stał się popularny. Dorośli (nie tylko faceci), którzy za młodu lubili bawić się w piaskownicy czy dużej kałuży, teraz nadal mogą to robić, i to z całą rodziną, startując w rajdach terenowych w klasie turystycznej lub jeżdżąc na wakacyjne wyprawy.

Mercedes klasy C All-Terrain – prosty przepis na terenówkę

Dla aktywnych osób, które ciągnie do natury, Mercedes przygotował klasę C All-Terrain. To drugie, po wprowadzeniu wiosną 2017 r. w klasie E, uterenowione kombi tego producenta. Recepta na takie auto jest znana od lat (od 1995 r. w ofercie Subaru – Legacy Outback; od 1996 r. – Volvo V70 Cross Country): nadwozie kombi, zwiększony prześwit i napęd 4x4.