Logo
TestyTesty nowych samochodówMocny w terenie, szybki na asfalcie – test nowego Forda Rangera Raptor

Mocny w terenie, szybki na asfalcie – test nowego Forda Rangera Raptor

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Pikapy często nazywane są wołami roboczymi. Ale do nowego Rangera Raptora, wyposażonego w 292-konnego benzyniaka 3.0 V6 ze sportowym wydechem, wyczynowe zawieszenie Foxa, większe osłony podwozia i dwie blokady mechanizmów różnicowych, określenie to zdecydowanie nie pasuje...

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Ford Ranger Raptor 2023 3.0 V6 Ecoboost
Auto Świat / Ford, Janusz Borkowski
Ford Ranger Raptor 2023 3.0 V6 Ecoboost
  • Pod maską benzyniak twin‑turbo EcoBoost dostrojony przez Ford Performance
  • Układ wydechowy Rangera Raptora z aktywnymi zaworami ma 4 profile dźwiękowe
  • Raptor ma "amorki" Foxa, wzmocnioną ramę, tempomat terenowy i 2 blokady dyfrów
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Gdy podczas listopadowego rajdu terenowego Cobra Lajtowy Puchar 4x4 spotkałem użytkownika seryjnego Rangera Raptora poprzedniej generacji i zapytałem o właściwości jezdne, odpowiedział: "Wjeżdżam zawsze tam, gdzie Nissan Patrol". To znakomita rekomendacja, gdyż Patrol przez wielu offroadowców uznawany jest za najlepsze i najtrwalsze auto terenowe. Po jazdach testowych na asfalcie i w terenie nowym Raptorem – flagową wersją nowej generacji Rangera, która debiutuje jako pierwsza – zapewniam, że przyszli właściciele modelu nie będą rozczarowani.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium