Plug-in w samochodzie hybrydowym oznacza możliwość zarówno ładowania akumulatorów z gniazdka, jak i jazdy na silniku elektrycznym. Kia Optima Hybrid zapewnia jedno i drugie, ale pod pewnymi warunkami.
To jedyny na naszym rynku hybrydowy SUV plug-in z silnikiem wysokoprężnym. Audi Q7 e-tron oferuje kompromis między sportowymi osiągami a małym zużyciem paliwa
Stawiamy naprzeciwko siebie Toyotę RAV4 Hybrid i Mitsubishi Outlandera PHEV. Oba samochody mają po trzy silniki: spalinowy i dwa elektryczne. Sprawdzamy, jak w praktyce działają odmienne koncepcje wykorzystania współpracy tych jednostek w połączeniu z napędem na cztery koła
Jeszcze kilka lat temu do modeli produkowanych przez Kię podchodziliśmy z wielką rezerwą. Jednak obecnie auta tej marki są nowoczesne, nie boimy się powiedzieć, że wyznaczają trendy współczesnej motoryzacji.
Kia Niro to pierwsza hybryda w popularnym obecnie segmencie miejskich crossoverów. W teście sprawdziliśmy, czy jest ekonomiczna oraz funkcjonalna
Oto luksusowy SUV z napędem na wszystkie koła i z silnikiem o wysokiej mocy, który zadowala się też niezbyt dużym zużyciem paliwa, a tym samym ma szansę uspokoić sumienie ekologicznie świadomych kierowców. Ciekawi jak jeździ Lexus RX 450h?
Hyundai zamierza mocno powalczyć z bardziej doświadczoną Toyotą na rynku samochodów hybrydowych. Do rywalizacji z Priusem dołączył właśnie Ioniq, który już na starcie ma wielki atut – cenę niższą nawet o 20 tys. zł!
Nowe NSX ma 581 KM, napęd 4x4, a „setkę” uzyskuje w ok. 3 s. Podobnymi parametrami może pochwalić się znacznie droższe Porsche 911 Turbo S. Sprawdziliśmy możliwości NSX na torze Formuły 1 w Portugalii.
Do sprzedaży w Polsce wchodzi właśnie Kia Niro. Koreański crossover, który od podstaw został zaprojektowany jako hybryda i tylko w takiej postaci będzie oferowany
Już jesienią do salonów sprzedaży trafi Kia Niro. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak jeździ koreańska nowość
Suzuki Baleno zachwyca przestrzenią, zaś odmiana SHVS dodatkowo obiecuje też niskie spalanie
Od 2018 r. nowe londyńskie taksówki będą musiały korzystać z napędu elektrycznego. Norma określa dystans 48 kilometrów na jednym ładowaniu.
U wybranych dilerów Volkswagena można zamawiać Passata w wersji GTE, czyli z hybrydowym zespołem napędowym typu plug-in o łącznej mocy 218 KM i o zasięgu do 50 km w trybie elektrycznym.
Dwa silniki, zaawansowana elektronika i dość długi staż rynkowy – czy Toyoty Prius trzeba się bać?
Trzeba przyznać, że Volkswagen długo opierał się hybrydom i stawiał na diesle – co z tego wyszło, wiadomo... Teraz sytuacja się zmieniła i firma wprowadza na rynek hybrydy plug-in takie jak Volkswagen Passat GTE
Luksusowe auta hybrydowe kojarzone są przede wszystkim z japońską marką Lexus, która już ma na swoim koncie 1 milion wyprodukowanych egzemplarzy.
Dobre osiągi i niskie zużycie paliwa. Czy możemy tego oczekiwać tylko od samochodów z silnikiem Diesla? Volkswagen oferuje Golfa GTE i próbuje przekonać, że jego hybryda też tak potrafi. Sprawdzamy, czy to prawda
Ma 2 silniki, napęd na 4 koła, 7 foteli, jakiś tuzin systemów wspomagających kierowcę i 19 audiofilskich głośników. No i dużo dobrego stylu.
Pierwsza masowo sprzedawana hybryda doczekała się kolejnej odsłony. Zobaczmy co się zmieniło.
Pierwsza masowo sprzedawana hybryda doczekała się kolejnej odsłony. Co się zmieniło w Toyocie Prius?