Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Renault

Renault

Hybrydy plug-in z największym zasięgiem na prądzie – ranking. Co ładuje się zbyt wolno, co ma osiągi lepsze niż w papierach?
Testy

Hybrydy plug-in z największym zasięgiem na prądzie – ranking. Co ładuje się zbyt wolno, co ma osiągi lepsze niż w papierach?

Materiał promocyjny
Umarł Espace, niech żyje Espace. Sprawdziłem, czy zamiana w SUV-a wyszła legendzie Renault na dobre
Testy nowych samochodów

Umarł Espace, niech żyje Espace. Sprawdziłem, czy zamiana w SUV-a wyszła legendzie Renault na dobre

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Są modne, ale czy niezawodne? Porównujemy używanego Peugeota 2008 i Renault Captura
Co warto kupić

Są modne, ale czy niezawodne? Porównujemy używanego Peugeota 2008 i Renault Captura

Miejskie crossovery cieszą się wzięciem na rynku, a Peugeot 2008 i Renault Captur zaliczają się do jednych z najbardziej rozpoznawalnych. Choć grają w tej samej klasie, mocno się od siebie różnią. Czy także jakością i niezawodnością?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Auta na czasie i bardzo atrakcyjne. Sprawdzamy, co warto kupić za 50 tys. zł
Używane

Auta na czasie i bardzo atrakcyjne. Sprawdzamy, co warto kupić za 50 tys. zł

Za 50-70 tys. zł nie brakuje kuszących samochodów klasy średniej, których awaryjność nie wykracza poza średnią. Do tego będą to kilkuletnie auta – na czasie, bogato wyposażone i dające sporo zadowolenia z jazdy. Które wybrać? Oto 10 najlepszych propozycji!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Czy da się jeździć elektrykiem, korzystając tylko z domowego gniazdka?
Testy nowych samochodów

Czy da się jeździć elektrykiem, korzystając tylko z domowego gniazdka?

Renault Megane E-Tech występuje w dwóch wersjach silnikowych – o mocy 130 KM i z trakcyjną baterią o pojemności 40 kWh oraz z silnikiem generującym 220 KM i z akumulatorami o pojemności 60 kWh. W długodystansowym teście mamy tę drugą odmianę i tym razem sprawdzamy, jak użytkuje się elektryczny model, gdy korzystamy wyłącznie z domowego gniazdka.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dużo przestrzeni w dobrej cenie – najlepsze vany od 30 do 50 tys. zł
Używane

Dużo przestrzeni w dobrej cenie – najlepsze vany od 30 do 50 tys. zł

Chcesz w miarę wygodnie podróżować w siedem osób, zabrać do tego niemały bagaż i nie martwić się przesadnie o koszty? Polecamy zakup vana – jeśli przeznaczysz na niego 30-50 tys. zł, zyskasz szansę na atrakcyjne modele. Prezentujemy ciekawe auta z segmentu kompaktowego oraz duże, naprawdę wygodne i przestronne vany.

Praktyczne auta do pracy, nie tylko dla rolników
Co warto kupić

Praktyczne auta do pracy, nie tylko dla rolników

Większe lub mniejsze samochody dostawcze, terenowe pikapy, czy może quady użytkowe? Co oferuje rynek wtórny oraz co najbardziej przyda się w gospodarstwie rolnym lub w małym biznesie? Budżet – dość elastyczny, zakładamy, że możemy wydać 20-50 tys. zł i sprawdzamy, co jesteśmy w stanie kupić za takie pieniądze.

Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych
Co warto kupić

Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych

W testach długodystansowych nietrudno o modele, które na długo zapisały się w naszej pamięci. Oto 15 najbardziej rozczarowujących samochodów, które sprawiły najwięcej problemów w testach magazynu "Auto Bild". Nie zabrakło niespodzianek.

Renault Arkana to atrakcyjny SUV, ale czy nie lepiej wybrać Australa?
Testy nowych samochodów

Renault Arkana to atrakcyjny SUV, ale czy nie lepiej wybrać Australa?

Kompaktowy SUV Renault z nadwoziem w stylu coupe skutecznie przyciąga uwagę, ale w międzyczasie wyrósł mu groźny i to wewnętrzny konkurent w postaci nowocześniejszego i bardziej dopracowanego Australa. Sprawdziłem, co może przemawiać na korzyść tego pierwszego.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Solidne auta klasy średniej za 30 tys. zł
Co warto kupić

Solidne auta klasy średniej za 30 tys. zł

Z budżetem 30 tys. zł przebijamy się przez oferty w klasie średniej. Szukamy trwałych modeli, wymagających nie za dużych nakładów, a przy tym przyjemnych w eksploatacji. Wybór jest duży, ale trzeba bardzo uważać!

Niedrogie, proste i dobre - 10 miejskich aut z benzyniakiem
Rankingi Aut Używanych

Niedrogie, proste i dobre - 10 miejskich aut z benzyniakiem

Pandemia COVID-19 wpłynęła też na zachowanie klientów szukających aut na rynku wtórnym – w cenie są nieduże samochody z benzyniakiem, tanie w zakupie i utrzymaniu. Oto 10 interesujących modeli za 10-15 tys. zł.

Używane auto rodzinne za dychę – pięć ciekawych propozycji
Co warto kupić

Używane auto rodzinne za dychę – pięć ciekawych propozycji

Za ok. 10 tys. zł nadal da się upolować coś sensownego. Tym razem przegląd wartych uwagi modeli segmentu D ze względnie prostymi silnikami benzynowymi.

Renault Kangoo Van E-Tech to elektryczny dostawczak nie tylko dla kuriera
Testy

Renault Kangoo Van E-Tech to elektryczny dostawczak nie tylko dla kuriera

Renault Kangoo Van E-Tech to nieduży, elektryczny dostawczak o mocy 120 KM. Uzyskiwany zasięg oraz osiągi sprawiają, że jest to propozycja dla przedsiębiorców użytkujących pojazd głównie w mieście. Podczas testu sprawdziliśmy również użytkowe walory francuskiego modelu.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Renault powraca do historycznej nazwy "Rafale". To będzie SUV
Aktualności

Renault powraca do historycznej nazwy "Rafale". To będzie SUV

Renault zapowiada nowego SUV-a coupé klasy wyższej. Francuzi wskrzeszają nazwę Rafale, bo tak będzie nazywał się nowy model, która nawiązuje do lat 30. ubiegłego wieku, kiedy to Renault produkowało silniki lotnicze. Przedpremierowy pokaz auta odbędzie się podczas — a jakże — Międzynarodowego Salonu Aeronautyki i Kosmosu w Le Bourget.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Jeżdżę awaryjnym samochodem i... nigdy nie miałem z nim problemów
Eksploatacja

Jeżdżę awaryjnym samochodem i... nigdy nie miałem z nim problemów

Awaryjność aut jest kluczowa dla spokojnej i taniej eksploatacji. Czasami jednak obiegowe opinie nie sprawdzają się. Od kilku lat jeżdżę Nissanem Almerą z silnikiem 1.5 dCi uważanym za ryzykowny i nie mogę złego słowa o nim powiedzieć.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
1.2 TCe: małe silniki turbo grupy Renault – czy warto je polecić?
Eksploatacja

1.2 TCe: małe silniki turbo grupy Renault – czy warto je polecić?

W Grupie Renault znajdziemy sporo niedużych aut, dlatego sprawny mały silnik odgrywa w nich istotną rolę. Przez wiele lat stosowano jednostki 1.2 TCe – czy to dobry wybór?

Renault Clio V6 – tak jeździ najmocniejsza fabryczna wersja
Youngtimer

Renault Clio V6 – tak jeździ najmocniejsza fabryczna wersja

Renault Clio V6 z wczesnych lat dwutysięcznych to potężna wersja miejskiego samochodu. O sile tego modelu świadczy zamontowany centralnie silnik o mocy aż 254 KM! Nie było to auto łatwe w prowadzeniu, a zatem przekonajcie się, jak w szczegółach zachowywał się ten model podczas jazdy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
10 najdziwniejszych francuskich samochodów. Nikt tak nie potrafi łączyć uroku i ekstrawagancji
Aktualności

10 najdziwniejszych francuskich samochodów. Nikt tak nie potrafi łączyć uroku i ekstrawagancji

Nowy Citroen C4 lub Renault Vel Satis wyglądają osobliwie, ale to i tak nic w porównaniu z samochodem, który zamiast przednich kół ma kule, lub z kabrioletem o nadmuchiwanym dachu. Oto 10 najbardziej szokujących francuskich aut.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Produkcja tych modeli skończyła się w 2022 r. Niesamowite, ile wśród nich jest legend!
Aktualności

Produkcja tych modeli skończyła się w 2022 r. Niesamowite, ile wśród nich jest legend!

Takiego roku jak 2022 nie było od dawna. Liczba modeli, których produkcję zakończono, nie przedstawiając jednocześnie bezpośredniego następcy, jest wręcz nieprawdopodobna. To nie tylko Ford Mondeo, Opel Insignia czy Renault Talisman, ale też...

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Szukamy najlepszego auta do miasta za dwie dychy
Co warto kupić

Szukamy najlepszego auta do miasta za dwie dychy

Miejski 10-letni samochód używany wcale nie musi być mały, nudny i awaryjny. Spróbują to udowodnić: Honda Jazz, Kia Rio, Mazda 2, Renault Clio i Skoda Fabia. Wszystkie w wersji hatchback i z około 100-konnym benzyniakiem pod maską. Które auto wygra nasze starcie? Nie ma na co czekać – gong i zaczynamy!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Czy po tygodniu z elektrycznym Renault Megane wróciłbym do spalinowego auta?
Testy

Czy po tygodniu z elektrycznym Renault Megane wróciłbym do spalinowego auta?

Z badań wynika, że zdecydowana większość osób, które już raz kupiły elektryka, ani myśli zmieniać go na samochód spalinowy. Postanowiłem się więc przekonać, czy po prawie 30 latach porzuciłbym cylindry, korbowody i stacje paliw dla kilowatogodzin, ładowarek i baterii.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Miejskie auta w ryzykownych wersjach. Na nie musisz uważać
Co warto kupić

Miejskie auta w ryzykownych wersjach. Na nie musisz uważać

Małe samochody z założenia nie powinny generować dużych kosztów. Niestety, bywa z tym różnie. Oto ryzykowne wersje popularnych modeli za 20-25 tys. zł. Auta te mogą narazić was na duże wydatki!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.