Logo
TestyTesty nowych samochodówHyundai i30 N Performance DCT – po prostu bomba

Hyundai i30 N Performance DCT – po prostu bomba

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Hyundai i30 N po liftingu nieco wyładniał, zyskał nowocześniejsze multimedia i asystentów
  • Wynik hamowania na zimno (36,3 m) to jedyny nasz zarzut
  • Dwusprzęgłowa skrzynia działa rewelacyjnie, trzeba się jednak pogodzić z tym, że dokłada 26 kg masy względem ręcznej skrzyni
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Hyundai i30 N szybko zjednał sobie wierne grono "N-tuzjastów". Oferowany od 2017 r. hot hatch nie ma tak bogatej tradycji, jak konkurencyjne GTI, ST czy Type R, walczy o względy „twardą walutą”: prowadzeniem, osiągami, brzmieniem i angażowaniem kierowcy. Jeszcze przed liftem udowodnił, że emocje, które wyzwala, są warte każdej złotówki.

Udostępnij:
Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy: Hyundai Hyundai i30
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium