Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Volkswagen T-Cross 1.0 TSI – czy 110 KM w miejskim SUV-ie daje radę?

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI – czy 110 KM w miejskim SUV-ie daje radę?

Volkswagen T-Cross to najmniejszy SUV w gamie niemieckiej marki. To jednocześnie miejska alternatywa dla hatchbacków klasy B, takich jak Volkswagen Polo. Czy zatem samochód sprawdza się wyłącznie jako auto codzienne przejazdy po mieście? A co z dalszymi podróżami? Sprawdzamy to w teście 110-konnego benzyniaka współpracującego z dwusprzęgłową skrzynią biegów.

Volkswagen T-CrossŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Testowany Volkswagen T-Cross z benzyniakiem o mocy 110 KM i z dwusprzęgłową skrzynią biegów osiąga setkę po 11,3 s
  • Samochód ma przestronne wnętrze oraz bagażnik, który w zależności od położenia tylnej kanapy ma pojemność 385 l, 455 l bądź 1281 l
  • W testowanej wersji 1.0 TSI i z wyposażeniem Style auto kosztuje w promocji 104 290 zł, a po doliczeniu cen opcji koszty zakupu wzrastają do 125 240 zł
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz

Volkswagen T-Cross to przykład samochodu, który prawdziwy charakter skrywa pod płaszczykiem karoserii SUV-a. W rzeczywistości pod tym kamuflażem mamy pojazd idealny do jazdy w mieście.

Zresztą, samochód zbudowano na tej takiej platformie (MQB-A0), na której powstał aktualny Volkswagen Polo. Czy zatem modnie stylizowany T-Cross sprawdzi się w roli zarezerwowanej dla hatchbacków klasy B? A może pod tym modnym nadwoziem skrywają się jeszcze inne talenty?

Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji