• Nowa Toyota Aygo X zbudowana została na zmodyfikowanej platformie większego Yarisa
  • W ofercie jest tylko jedna wersja silnikowa o mocy 72 KM
  • Na trasie potrafi spalić mniej niż 5 l/100 km

Maluch Toyoty ostatecznie pożegnał się z rodzeństwem z Peugeota i Citroëna, zyskał "X" w nazwie, nową platformę i charakter bardziej dopasowany do rynkowych trendów. Dostępny jest tylko w jednej wersji silnikowej, z manualną lub automatyczną skrzynią biegów i w aż pięciu wariantach wyposażeniowych.

Toyota Aygo X – Nadwozie

Charakter crossovera widać już na pierwszy rzut oka dzięki osłonom nadkoli, pod zderzakami i przy progach. Dynamiczny styl wersji Limited podkreślają dodatkowo dwukolorowe lakierowanie z jaskrawymi wstawkami oraz 18-calowe alufelgi, na które nawleczono stosunkowo wąskie opony Michelin Primacy 175/60 R 18. Zastosowanie zmodyfikowanej płyty podłogowej z Yarisa zaowocowało zwiększeniem przestronności wnętrza, ale nie ma co liczyć na to, że Aygo X będzie rozpieszczać użytkowników pod tym względem. Zwłaszcza na ciasnej tylnej kanapie, do której niełatwo się dostać przez wąskie drzwi.