Auto Świat Wiadomości Aktualności Toyota dużym rabatem chce skusić klientów na model C-HR. Mowa nie tylko o autach z 2024 r.

Toyota dużym rabatem chce skusić klientów na model C-HR. Mowa nie tylko o autach z 2024 r.

Toyota C-HR należy do najpopularniejszych modeli japońskiej marki na polskim rynku. W pierwszym kwartale br. ten crossover zanotował 23-procentowy wzrost liczby zarejestrowanych aut. W ofercie dostępne są jeszcze samochody z rocznika 2024, które teraz można kupić z rabatem sięgającym 24 tys. zł, choć tak duża zniżka dotyczy wyłącznie najmocniejszej wersji.

Toyota C-HR (druga generacja)
Toyota C-HR (druga generacja)Krzysztof Wojciechowicz / Auto Świat
  • Toyota C-HR zanotowała 23-procentowy wzrost liczby rejestracji w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r.
  • Model dostępny jest jako hybryda klasyczna oraz plug-in i sprzedał się w liczbie 4527 egzemplarzy
  • Wariant z 2025 r., 1.8 Hybrid Comfort, kosztuje 122 800 zł po uwzględnieniu Ekobonusu

W Polsce jednym z najpopularniejszych modeli Toyoty jest C-HR. Wystarczyły pierwsze trzy miesiące 2025 r., aby crossover drugiej generacji znalazł się na trzecim miejscu najchętniej kupowanych samochodów w kraju. Samochód dostępny jest jako klasyczna hybryda oraz hybryda plug-in i dzięki temu, że od początku br. sprzedał się w liczbie 4527 egzemplarzy, zanotował 23-procentowy wzrost liczby rejestracji.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Ponad 20 tys. zł rabatu na Toyotę C-HR z 2024 r.

Pomimo dużej popularności wciąż dostępne są samochody z rocznika 2024, które Toyota oferuje w obniżonych cenach. W przypadku klasycznej hybrydy można wybierać pomiędzy najlepiej wyposażonymi wersjami Style, Executive oraz GR Sport. W przypadku odmiany Style z napędem 1.8 Hybrid rabat w stosunku do ceny katalogowej wynosi 20 300 zł — wraz z ekobonusem w wysokości 1,5 proc. cena auta wynosi 137 600 zł. Wersja Style z 2024 r. dostępna jest także z układem 2.0 Hybrid i napędem na przednią oś (159 400 zł) lub napędem na cztery koła AWD-i (169 300 zł).

Minimalnie większy rabat, 20 500 zł, dotyczy modelu C-HR 1.8 Hybrid w wersji Executive. W tym przypadku, po uwzględnieniu Ekobonusu, trzeba wydać co najmniej 148 400 zł. Decydując się na napęd 2.0 Hybrid mówimy już o kwocie 170 300 zł. Najwięcej, bo 185 100 zł, kosztuje topowa Toyota C-HR GR Sport.

Największy rabat na Toyotę C-HR z hybrydą plug-in

Na największy rabat, sięgający 24 tys. zł, mogą liczyć klienci, którzy wybiorą Toyotę C-HR z napędem 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in o mocy 223 KM. Ten model w wersji Style kosztuje od 161 900 zł, a w topowym wariancie GR Sport od 187 900 zł.

Na specjalną ofertę mogą liczyć także klienci zainteresowani Toyotą C-HR z 2025 r., o ile wystarczy im klasyczna hybryda. Model 1.8 Hybrid w wersji wyposażeniowej Comfort kosztuje 122 800 zł już po uwzględnieniu Ekobonusu. To oznacza, że w porównaniu z ceną katalogową auto jest tańsze o 18,1 tys. zł.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków